Kako Slovenci kupujemo darila za valentinovo?

Vsakoletna raziskava Mastercard Love Index ob valentinovem beleži večje število nakupov v zadnjem trenutku, cena teh nakupovpa se je povišala za 27 odstotkov.
Fotografija: Getty Images
Odpri galerijo
Getty Images

Večina valentinovih nakupov (36 %) v Sloveniji je opravljenih na 11. februar.
Ko pa v igri niso darila, se Slovenci najraje razvajamo z dobro hrano. Gurmanskim užitkom se je v zadnjih treh letih predajalo 18 odstotkov več zaljubljencev kot prejšnja leta.
Število transakcij hotelskih namestitev se je od leta 2016 do leta 2018 povečalo za 15 %, nakup cvetja pa se je v primerjavi z letom 2016 povečal za 10 %. Število transakcij za nakup nakita se je med leti 2016 in 2018 zmanjšalo, vrednost nakupa nakita pa je od leta 2016 narasla za 38 %.
V obdobju valentinovega med leti 2016 in 2018 se je število spletnih nakupov zmanjšalo za 23 %, kar pomeni, da za praznik zaljubljencev radi kupujemo darila osebno.  97 odstotkov transakcij v obdobju valentinovega se še vedno izvaja osebno, medtem ko je delež daril, kupljenih na spletu 1 odstotek.

V raziskavi Mastercard so prav tako ugotovili, da se je v  Sloveniji delež brezstičnih transakcij med leti 2016 in 2018 povečal za neverjetnih 1127 odstotkov, vrednost brezstičnih nakupov pa se je v istem obdobju prav tako močno povečala, in sicer za 1249 odstotkov.

 
*Mednarodna raziskava Mastercard Love Index je bila izvedena na podlagi analize kartičnih transakcij v obdobju valentinovega v preteklih treh letih (11. do 14. februar 2016-2018). Letos poteka že četrto leto in beleži ključne globalne in regionalne trende. S tem razkriva vedenjske vzorce, kot so nakupi v zadnjem trenutku, ter tako trgovcem omogoča neprecenljiv vpogled v nakupne navade potrošnikov pred in med valentinovem.
 

Več iz rubrike