Kako Slovenci kupujemo darila za valentinovo?
Vsakoletna raziskava Mastercard Love Index ob valentinovem beleži večje število nakupov v zadnjem trenutku, cena teh nakupovpa se je povišala za 27 odstotkov.
Odpri galerijo
Večina valentinovih nakupov (36 %) v Sloveniji je opravljenih na 11. februar.
Ko pa v igri niso darila, se Slovenci najraje razvajamo z dobro hrano. Gurmanskim užitkom se je v zadnjih treh letih predajalo 18 odstotkov več zaljubljencev kot prejšnja leta.
Število transakcij hotelskih namestitev se je od leta 2016 do leta 2018 povečalo za 15 %, nakup cvetja pa se je v primerjavi z letom 2016 povečal za 10 %. Število transakcij za nakup nakita se je med leti 2016 in 2018 zmanjšalo, vrednost nakupa nakita pa je od leta 2016 narasla za 38 %.
V obdobju valentinovega med leti 2016 in 2018 se je število spletnih nakupov zmanjšalo za 23 %, kar pomeni, da za praznik zaljubljencev radi kupujemo darila osebno. 97 odstotkov transakcij v obdobju valentinovega se še vedno izvaja osebno, medtem ko je delež daril, kupljenih na spletu 1 odstotek.
V raziskavi Mastercard so prav tako ugotovili, da se je v Sloveniji delež brezstičnih transakcij med leti 2016 in 2018 povečal za neverjetnih 1127 odstotkov, vrednost brezstičnih nakupov pa se je v istem obdobju prav tako močno povečala, in sicer za 1249 odstotkov.
*Mednarodna raziskava Mastercard Love Index je bila izvedena na podlagi analize kartičnih transakcij v obdobju valentinovega v preteklih treh letih (11. do 14. februar 2016-2018). Letos poteka že četrto leto in beleži ključne globalne in regionalne trende. S tem razkriva vedenjske vzorce, kot so nakupi v zadnjem trenutku, ter tako trgovcem omogoča neprecenljiv vpogled v nakupne navade potrošnikov pred in med valentinovem.
Ko pa v igri niso darila, se Slovenci najraje razvajamo z dobro hrano. Gurmanskim užitkom se je v zadnjih treh letih predajalo 18 odstotkov več zaljubljencev kot prejšnja leta.
Število transakcij hotelskih namestitev se je od leta 2016 do leta 2018 povečalo za 15 %, nakup cvetja pa se je v primerjavi z letom 2016 povečal za 10 %. Število transakcij za nakup nakita se je med leti 2016 in 2018 zmanjšalo, vrednost nakupa nakita pa je od leta 2016 narasla za 38 %.
V obdobju valentinovega med leti 2016 in 2018 se je število spletnih nakupov zmanjšalo za 23 %, kar pomeni, da za praznik zaljubljencev radi kupujemo darila osebno. 97 odstotkov transakcij v obdobju valentinovega se še vedno izvaja osebno, medtem ko je delež daril, kupljenih na spletu 1 odstotek.
V raziskavi Mastercard so prav tako ugotovili, da se je v Sloveniji delež brezstičnih transakcij med leti 2016 in 2018 povečal za neverjetnih 1127 odstotkov, vrednost brezstičnih nakupov pa se je v istem obdobju prav tako močno povečala, in sicer za 1249 odstotkov.
*Mednarodna raziskava Mastercard Love Index je bila izvedena na podlagi analize kartičnih transakcij v obdobju valentinovega v preteklih treh letih (11. do 14. februar 2016-2018). Letos poteka že četrto leto in beleži ključne globalne in regionalne trende. S tem razkriva vedenjske vzorce, kot so nakupi v zadnjem trenutku, ter tako trgovcem omogoča neprecenljiv vpogled v nakupne navade potrošnikov pred in med valentinovem.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.