Istra spreminja podobo in vabi najbolj prestižne goste

Po luksuzni prenovi predela Rovinja se zdaj tudi hotelu v Poreču obeta prestižna preobrazba.
Fotografija: Valamar svoje naložbe tudi drugje po hrvaški obali skrbno načrtuje in turistične kapacitete spreminja prestižne. Foto: Blaž Samec/Delo
Odpri galerijo
Valamar svoje naložbe tudi drugje po hrvaški obali skrbno načrtuje in turistične kapacitete spreminja prestižne. Foto: Blaž Samec/Delo

Pisali smo že, kako je na Hrvaškem je hudič vzel turistično šalo. Ob rekordnih sezonah in ob napovedi, da se bo število prihodov turistov na Hrvaško v prihodnjih petih letih povečevalo po 7,8-odstotni povprečni stopnji rasti in v letu 2022 doseglo 22,7 milijona, so Hrvatje svoj turistični sektor postavili pod drobnogled in začeli na novo snovati srednjeročne in dolgoročne strategije.

Cilj je jasen. Ne želijo le rekordov pri številu nočitev; hočejo tudi rekordne dobičke, je pisala urednica Sveta kapitala Petra Kovič. Preigrali so več različnih možnosti in scenarijev ter ugotovili, da lahko svoje cilje uresničijo le s privabljanjem drugačne ciljne skupine turistov. Že samo v Istri se dogajajo tektonski premiki v tej smeri. Po temeljiti prenovi rovinjske riviere, se zdaj obeta tudi preporod hotela z dvema zvezdicama v Poreču.
Grand Hotel Park Rovinj
Grand Hotel Park Rovinj


Gre za Hotel Pical v Poreču, ki je v lastništvu Valamar Riviere. Od leta 2021 naprej bo tam stal prestižni celoletni kompleks s petimi zvezdicami. Naložba je vredna 105 milijonov evrov.

V luksuznem hotelu bo na voljo približno 500 sob, ki bodo lahko sprejele do 1700 gostov, sedem barov, sedem restavracij, bazeni pa se bodo razprostirali na 2200 kvadratnih metrih. Gostom bo na voljo tudi prestižna infrastruktura na plažah, v sklopu katere bo tudi Sundance Beach Club, pripravljajo pa tudi kongresni center za 1200 udeležencev, notranji bazen in wellness center, poskrbljeno pa bo tudi za družine in tiste, ki si želijo aktivnega oddiha. 

..
..
Valamar svoje naložbe tudi drugje po hrvaški obali skrbno načrtuje in turistične kapacitete spreminja prestižne. Na Krku v Krku so tako v zadnjih nekaj letih njihovi kampi postali prave turistične destinacije za turiste iz vse Evrope.

V podjetju zatrjujejo, da bodo v sklopu prenov še naprej sledili viziji trajnosti in družbeno odgovornih naložb v svoje zaposlene, produkte in destinacije.

Več iz rubrike