Hitra rast slovensekga velnesa, priložnosti še veliko
Kako priljubljen je zdraviliški turizem v Sloveniji?
Slovenska naravna zdravilišča so tako z razvojnega kot s konkurenčnega vidika eden najpomembnejših in hkrati najperspektivnejših slovenskih turističnih produktov. Sledijo usmeritvi butičnih petzvezdičnih doživetij in produktov višje dodatne vrednosti. Njihov pogled je usmerjen v personalizirano obravnavo gosta ter pripravo kakovostnih produktov, razvoj ponudbe pa temelji na eni najpomembnejših konkurenčnih prednosti naše dežele, to so naravni zdravilni dejavniki in umeščenost v edinstveno naravno okolje. Takšen turistični produkt gosta navdušuje z avtentičnim in edinstvenim doživetjem ob zagotavljanju dobrega počutja na najvišji možni ravni. In prav to je tisto, kar našo državo oblikuje v destinacijo za prav posebna doživetja, kakršna danes turisti iščejo in cenijo. V STO smo posebno pozornost posvetili tudi opredelitvi ciljnih skupin, med katerimi smo kot ključno opredelili t. i. persono »muze«, katere primarni motiv je skrb zase (s cilji prenove, detoksa, oddiha, umiritve, razvajanja, sproščanja). Zdraviliške občine so lani pri prenočitvah dosegle 4,6-odstotno rast in rekordno število gostov.
Ocena turistične storitve zdraviliškega turizma in velnesa v Sloveniji.
Zdravstveni turizem (rehabilitacija in druge zdravstvene storitve) je glede na staranje prebivalstva še vedno trend, čedalje večji pa je tudi pomen preventive. Tu imamo v kombinaciji z elementi narave, avtentičnosti, doživetij, ki jih ponuja okolje … ključne konkurenčne prednosti pred drugimi destinacijami. Naša naravna zdravilišča se v prihodnje želijo pozicionirati na področju skrbi za zdravje (vračanje zdravja in preventive), dolgoročnega dobrega počutja in ravnovesja telesa, uma in duha, v prijetnem zdraviliškem okolju. V krovnem konceptu produktne strategije (razvoja, promocije in trženja produktov) slovenskih naravnih zdravilišč sta zdravstveni turizem v zdraviliščih (motiv gosta je zdravljenje) in medicinski velnes (motiv gosta je preventiva) posebej izpostavljena kot eden od šestih produktnih sklopov. Ključni produkti se torej nanašajo na rehabilitacijo, specialistično diagnostiko, lepotno in plastično kirurgijo, zobozdravstvene storitve, balneoterapijo, fizioterapijo, kinezoterapijo, talasoterapijo, hidroterapijo, terapevtske masaže, pitje mineralne vode, krepitev zdravja, preventivne programe, medicinski velnes, turizem dobrega počutja ter vodna doživetja.
Smo naš potencial že izkoristili ali imamo še priložnosti v tej dejavnosti?
Zavedamo se, da imamo na področju zdravstvenega turizma in preventive še priložnosti za razvoj in povečanje prepoznavnosti Slovenije kot destinacije zdravstvenega turizma. Nadaljnjo rast si obetamo z razvojem vrhunskega zdravstvenega produkta. STO in SSNZ sta trženje zdravstvenega in medicinskega velnesa v srednje- do dolgoročnem obdobju opredelili kot eno temeljnih trženjskih usmeritev.
Več o velneškem turizmu preberite v članku
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.