Grožnja Rolexu?

Italijanski start-up, ki se ukvarja z raziskovanjem trendov na področju posla, luksuza in mode, je Rolexu napovedal vprašljivo prihodnost.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

RE Analytics, milansko raziskovalno podjetje, je po analizi prodaje luksuznih ur ugotovilo, da so švicarske ure Rolex ogrožene s strani ure Apple Watch Hermes.

»Ura Apple Watch še ni dosegla svojega polnega potenciala v prodaji in po trendu sodeč lahko prav te ure ogrozijo stoletno tradicijo ur Rolex. Applovo sodelovanje z znamko Hermes bo prineslo velik uspeh,« trdi Andrea Squatrito, soustanovitelj RE Analytics. »Pri Rolexu lahko ločimo dva segmenta kupcev; tiste, ki kupujejo ure, vredne od 2500 do 11000 evrov, ter tiste, ki kupujejo ure, vredne od 23.000 do 33.000 evrov. Ta dva segmenta predstavljata kar 83 odstotkov prihodka. Petinštirideset odstotkov prihodka predstavljajo ure, ki se nahajajo v nižjem rangu od teh dveh. Prav te ure pa so ogrožene s strani Apple Watch Hermes, za katere kupci odštejejo okoli 1500 evrov.«

Pexels
Pexels

»Obstajajo stične točke med cenejšimi luksuznimi urami in dražjimi »neluksuznimi« urami,« pojasni Squatrito.« Po njegovih besedah grožnja še ne pomeni konca poslovne poti, le potrebo po redefiniciji blagovne znamke. »Chanel je pred krizo razširil svojo ponudbo in ohranil tržni delež med modnimi blagovnimi znamkami.«

Več iz rubrike