»Get Lost« ali na počitnice v neznano, v divjino
Britansko-ameriško luksuzno potovalno podjetje Black Tomato svojim popotnikom želi omogočiti popolni odklop od vsakdanjega življenja. Tako dopustniki vedo le, kdaj morajo biti na letališču, vse druge podrobnosti potovanja pa so skrivnost, da se zares počutijo izgubljene. Večinoma jih peljejo v džunglo zahodnega Bornea ali Indonezije, pa tudi v puščavo zahodne Mongolije.
Dajo jim le informacije o točkah, ki jih morajo odkriti, pot v civilizacijo pa morajo najti sami. Jos Davies, vodja marketinga pri Black Tomato, je Euromonitor International dejala, da ima program »Get Lost« (Izgubi se) jasen namen: »V svetu, kjer smo povezani s spletom 24 ur na dan, želimo popotnikom ponuditi storitve, ki omogočajo popoln odklop in novo doživetje.« Podoben odklop za tiste z debelejšo denarnico omogoča Soneva Kiri Resort na otoku Koh Kood, ki ga je mogoče doseči z enournim poletom z zasebnim letalom iz Bangkoka.
PREBERITE ŠE o drugih trendih potovanj in turizma v letu 2019.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.