Generacija Z ustvarja svet, ki ga prej nismo poznali
Generacija Z bo zelo vplivala na naše navade in kreirala nove trende.
Odpri galerijo
Velikokrat se pogovarjamo o novi, prihajajoči generaciji Z in kako pomembna je za razvoj naše prihodnosti. Kakšne so značilnosti te generacije? Kako bo transformirala naša življenja, našo prihodnost? To so vprašanja, na katera moramo odgovoriti, saj je to generacija, ki bo zelo vplivala na naše navade in kreirala nove trende ter predvsem to je generacija, ki bo zelo pohitrila vpliv digitalizacije in vpeljavo disruptivnih tehnologij, kot so virtualna realnost, robotika, blockchain, 3D tiskalniki, internet stvari.
Generacija Z šele zdaj vstopa na trg dela in delodajalci morajo biti pripravljeni na njihov prihod.
Generacija Z z Milenijci deli veliko lastnosti. Generacija Z prinaša tudi nove vzorce vedenja. Podjetja in zaposlovalci morajo danes ne samo razumeti, kako najbolje voditi mladostne, neizkušene zaposlene, vendar jim tudi ponuditi drugačne izkušnje in ugodnosti ter razumeti edinstvene značilnosti generacije, ki so jo oblikovali novi trendi. Vsaka generacija je tu, da dvomi o kulturi in tehnologijah mlajše generacije ter jo nadgradi. Razumevanje njihovega vedenja in posebnih potreb, ki jih imajo na delovnem mestu, bo privedlo do boljše integracije novih zaposlenih in skupnega uspeha.
Zatorej, poznavanje ter integracije prihajajoče delovne sile, ki bo zelo vplivala na podjetja in njihovo blagovno znamko ter kako jo percipirajo, sta ključnega pomena. Vstopamo v novo paradigmo, ki je hkrati zelo hitro spreminjajoča ter vsebuje delovno mesto brez meja.
Vključevanje Gen Z je priložnost za blagovne znamke, saj je po vsem svetu več kot 2 milijardi najstnikov in odraslih Gen Z. Ocenjujejo, da je njihova letna kupna moč v ZDA približno 323 milijard dolarjev, raziskovalci pa ocenjujejo, da se lahko ta poveča za več kot štirikrat, če upoštevamo vpliv generacije Z na druge v njihovem gospodinjstvu. Pomembnost generacije Z za tržnike se bo samo povečala in glede na ZDA bo generacija Z do leta 2030 predstavljala že 30 % delovne sile in naj bi med letoma 2020 in 2025 letne izdatke na prebivalca povečala za 70 %.
Po navedbah skupine Boston Consulting Group (BCG) se številni iz generacije Z izražajo z izbiro blagovne znamke. V Avstraliji 65 % Gen Z pravi, da uporabljajo blagovne znamke, da izrazijo, kdo so, v primerjavi s 40 % za Gen X in Baby Boomers. Ko pogledamo, zaradi česar je izbor lastnosti znamke Z edinstven glede na Gen X / Baby Boomers, se v okolju pojavljajo dosledne teme, kot so: skrb za kupce in ekskluzivnost izdelkov.
Zaposlovalci se soočajo s posebnimi izzivi z novo generacijo zaposlenih, ker Gen Z ni tako pripravljena na realnost delovnega mesta kot v preteklosti ostale generacije. Pomembno je, da vodje razumejo dejavnike, ki imajo vpliv na to generacijo. Ti dejavniki vključujejo pomanjkanje delovnih izkušenj, pojav pametnega telefona, priljubljenost socialnih omrežij, gibanja za socialno pravičnost in odraščanje v kulturi varnosti. Razumevanje njihovega vedenja in posebnih potreb, ki jih imajo, bo pomagalo menedžerjem, da bolje vključijo nove zaposlene v delovno mesto prihodnosti, v delovno mesto brez meja, kjer lahko zaposlujemo najboljše talente.
_____________________
Reference:
Generacija Z šele zdaj vstopa na trg dela in delodajalci morajo biti pripravljeni na njihov prihod.
Generacija Z z Milenijci deli veliko lastnosti. Generacija Z prinaša tudi nove vzorce vedenja. Podjetja in zaposlovalci morajo danes ne samo razumeti, kako najbolje voditi mladostne, neizkušene zaposlene, vendar jim tudi ponuditi drugačne izkušnje in ugodnosti ter razumeti edinstvene značilnosti generacije, ki so jo oblikovali novi trendi. Vsaka generacija je tu, da dvomi o kulturi in tehnologijah mlajše generacije ter jo nadgradi. Razumevanje njihovega vedenja in posebnih potreb, ki jih imajo na delovnem mestu, bo privedlo do boljše integracije novih zaposlenih in skupnega uspeha.
Brezposelnost generacije Z
Generacija Z je nasledila generacijo Y oziroma Milenijce in je rojena med 1995 in 2012 letom. Je generacija, ki bo v par letih predstavljala približno 25-30 % delovne sile. Po podatkih OECD ima Generacija Z skoraj dvakrat večjo stopnjo brezposelnosti v skoraj vseh državah OECD v primerjavi s starejšima generacijami, kot so Baby Boomers, Gen X in Milenijci (Gen Y). Veliko Gen Z deluje v storitvenih dejavnostih, kot so restavracije in potovalne industrije, na katere je pandemija zelo vplivala. V ZDA približno 25 % mladih dela v gostinstvu v prostem času. Samo med februarjem in majem 2020 se je zaposlenost v teh sektorjih zmanjšala za 41 %. Trenutno generacija Z predstavlja več kot 2 milijardi ljudi. Ti posamezniki, rojeni med letoma 1995 in 2012, predstavljajo približno 26 % celotne svetovne populacije, predvideva pa se, da bo do leta 2025 Gen Z predstavljal približno 27 % delovne sile1.
Zatorej, poznavanje ter integracije prihajajoče delovne sile, ki bo zelo vplivala na podjetja in njihovo blagovno znamko ter kako jo percipirajo, sta ključnega pomena. Vstopamo v novo paradigmo, ki je hkrati zelo hitro spreminjajoča ter vsebuje delovno mesto brez meja.
Novi trendi
Vključevanje Gen Z je priložnost za blagovne znamke, saj je po vsem svetu več kot 2 milijardi najstnikov in odraslih Gen Z. Ocenjujejo, da je njihova letna kupna moč v ZDA približno 323 milijard dolarjev, raziskovalci pa ocenjujejo, da se lahko ta poveča za več kot štirikrat, če upoštevamo vpliv generacije Z na druge v njihovem gospodinjstvu. Pomembnost generacije Z za tržnike se bo samo povečala in glede na ZDA bo generacija Z do leta 2030 predstavljala že 30 % delovne sile in naj bi med letoma 2020 in 2025 letne izdatke na prebivalca povečala za 70 %.
Po navedbah skupine Boston Consulting Group (BCG) se številni iz generacije Z izražajo z izbiro blagovne znamke. V Avstraliji 65 % Gen Z pravi, da uporabljajo blagovne znamke, da izrazijo, kdo so, v primerjavi s 40 % za Gen X in Baby Boomers. Ko pogledamo, zaradi česar je izbor lastnosti znamke Z edinstven glede na Gen X / Baby Boomers, se v okolju pojavljajo dosledne teme, kot so: skrb za kupce in ekskluzivnost izdelkov.
Zaposlovalci se soočajo s posebnimi izzivi z novo generacijo zaposlenih, ker Gen Z ni tako pripravljena na realnost delovnega mesta kot v preteklosti ostale generacije. Pomembno je, da vodje razumejo dejavnike, ki imajo vpliv na to generacijo. Ti dejavniki vključujejo pomanjkanje delovnih izkušenj, pojav pametnega telefona, priljubljenost socialnih omrežij, gibanja za socialno pravičnost in odraščanje v kulturi varnosti. Razumevanje njihovega vedenja in posebnih potreb, ki jih imajo, bo pomagalo menedžerjem, da bolje vključijo nove zaposlene v delovno mesto prihodnosti, v delovno mesto brez meja, kjer lahko zaposlujemo najboljše talente.
_____________________
Reference:
- Gen Z Unemployment Rate Chart. Povzeto dne 2.4. s spletnega mesta https://www.visualcapitalist.com/gen-z-unemployment-rate-chart/
- Building Brands with Gen . Povzeto dne 2.4. s spletnega mesta https://forbusiness.snapchat.com/blog/building-brands-with-gen-z-kantar
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.