EKO: McDonalds načrtuje uporabo papirnatih slamic

Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonalds bo v svojih irskih in britanskih restavracijah prenehala uporabljati plastične slamice in jih zamenjala s papirnatimi, so sporočili v petek. Ob tem bodo podoben ukrep uvedli tudi v restavracijah v ZDA, Franciji, Avstraliji in na Norveškem ter Švedskem.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

"McDonalds je predan temu, da svojo razširjenost uporabi za dobro in za iskanje trajnostnih rešitev za plastične slamice po svetu," je dejala predstavnica verige Francesca DeBiase, ki upa, da bo njihov ukrep podkrepil trajnostne spremembe v celotni panogi.

Odločitev so v verigi sprejeli po tem, ko je več kot 500.000 ljudi podpisalo spletno peticijo, v kateri so McDonalds pozvali k prenehanju uporabe plastičnih slamic. Pri tem so opozorili na posledice, ki jih imajo plastični odpadki na oceane in morski živež.

Tematika naraščajoče ravni plastičnih odpadkov v oceanih je v minulih tednih prešla v politično ospredje. Tako EU kot Velika Britanija sta med tistimi, ki se zavzemajo za prepoved nekaterih plastičnih proizvodov za enkratno uporabo, med njimi predvsem plastičnih slamic in palčk za ušesa.

Kot so sporočili iz McDonaldsa, želijo v vseh svojih restavracijah po svetu do leta 2025 uporabljati le embalažo iz obnovljivih in recikliranih virov.

Več iz rubrike

trendi

Pandemija zasukala trg prepovedanih drog; tudi v Sloveniji

Pandemija covida-19 je posegla tudi na področje prepovedanih drog, saj je poleg sprememb dobavnih verig zarezala tudi na področje same uporabe.

trendi

Z videoigrami staršem odplačala hipoteko

To, da je ustvarjanje video iger lahko donosen posel, dokazujeta enojajčna dvojčka Ben in Matthew Horton, ki pri 20 letih služita enormne zneske.

trendi

L’Oreal prvi predstavil virtualno ličenje za videosestanke

S funkcijo »Signature Face« lahko polepšate svoj videz, preden skočite na naslednji klic preko Zooma.

trendi

Pot uspeha: Hrvatica iz Hong Konga premagala pandemijo

Iva Bravic Millereau je Hrvatica, ki je v času pandemije v sodelovanju s hrvaškimi partnerji zagnala uspešno blagovno znamko in domovino povezala s Hong Kongom in New Yorkom.

Komentarji: