DoPrinesi.si: portal, ki krepi samooskrbnost Slovenije
Spletišče omogoča dostop neposredni dostop do slovenskih kmetij, brez kakršnihkoli provizij.
Odpri galerijo
Kriza, ki jo je v svet pognal virus Covid-19, je prizadela vse. Vse nas, ki prebivamo v Sloveniji, vse gospodarske dejavnosti, vsako poro naše družbe. V razmerah, ko je možnost okužbe velika in je upravičeno in popolnoma nujno spoštovanje vseh omejitvenih ukrepov o gibanju in srečevanju, vsi iščemo hitre in učinkovite rešitve, ki lahko prebivalstvu Slovenije pomagajo.
V razmerah v katerih je v tem trenutku večina držav na svetu, se je pokazalo, kako pomembna je samooskrbna sposobnost posamezne države.
Ekipa partnerjev, ki so se povezali pri iskanju samooskrbnih rešitev, je v nekaj dneh postavila platformo DoPrinesi.si. Povezuje Slovenijo v čim bolj samooskrbno deželo. V Formitas skupini, Fabulatoriju, Kreatoriju in v ekipi Tech Sumo je vsak dodal svoj del znanja. Platforma DoPrinesi.si je pripravljena, da takoj prične učinkovito delati dobro.
Naročanje direktno pri kmetih
Povezuje vse, ki svoje izdelke lahko ponudijo, tiste, ki te izdelke potrebujejo in tiste, ki lahko odigrajo vlogo vmesnega člena med prvimi in drugimi in lahko enim in drugim ponudijo pomoč.
»Združujemo in povezujemo vse, ki stremimo k samooskrbi. Omogočamo vam, da naročite sveže, dobre, domače, slovenske izdelke pri slovenskih kmetih, podjetnikih, domačih pridelovalcih in predelovalcih ter mnogih drugih. Nekateri bodo naročene izdelke dostavili do vaših vrat, kot je le najhitreje mogoče.«, pravijo avtorji na spletni strani DoPrinesi.si.
Stičišče je odprto za zbiranje prijav ponudnikov izdelkov, za zbiranje prijav tistih, ki potrebujejo pomoč pri oskrbi in za zbiranje prijav prostovoljcev, ki so pripravljeni pomagati.
Brez provizij
Pri nakupih, ki jih bo v kratkem omogočalo spletno stičišče DoPrinesi.si tudi z brezstičnim plačevanjem, ni članarin, provizij in nobenih drugih dodatnih stroškov, ki bi cene ponudnikov izdelkov kakor koli povečevale. Delati dobro je primaren motiv avtorjev, ki bodo k projektu povabili tudi podpornike, podjetja in institucije, ki jim je vrednota delati dobro prav tako pomemben motiv delovanja.
Spletno stičišče DoPrinesi.si je prvi projekt v Sloveniji, ki je podpisan z blagovno znamko gibanja Goodvertising Adria. Koncept Goodvertisinga, ki ga v svetu predstavlja Thomas Kolster, v naši regiji pa ga od letošnjega leta vodi agencija Formitas skupina, temelji na ideji, da pri upravljanju znamk in pri oglaševanju »delamo dobro«.
Projekt doprinesi.si z imenom welovelocal.hr že pripravljajo za vstop na Hrvaško, "z gospodom Kolsterjem pa iščemo možnosti, da ga širimo tudi v druge evropske držav," še navajajo avtorji.
V razmerah v katerih je v tem trenutku večina držav na svetu, se je pokazalo, kako pomembna je samooskrbna sposobnost posamezne države.
Ekipa partnerjev, ki so se povezali pri iskanju samooskrbnih rešitev, je v nekaj dneh postavila platformo DoPrinesi.si. Povezuje Slovenijo v čim bolj samooskrbno deželo. V Formitas skupini, Fabulatoriju, Kreatoriju in v ekipi Tech Sumo je vsak dodal svoj del znanja. Platforma DoPrinesi.si je pripravljena, da takoj prične učinkovito delati dobro.
Naročanje direktno pri kmetih
Povezuje vse, ki svoje izdelke lahko ponudijo, tiste, ki te izdelke potrebujejo in tiste, ki lahko odigrajo vlogo vmesnega člena med prvimi in drugimi in lahko enim in drugim ponudijo pomoč.
»Združujemo in povezujemo vse, ki stremimo k samooskrbi. Omogočamo vam, da naročite sveže, dobre, domače, slovenske izdelke pri slovenskih kmetih, podjetnikih, domačih pridelovalcih in predelovalcih ter mnogih drugih. Nekateri bodo naročene izdelke dostavili do vaših vrat, kot je le najhitreje mogoče.«, pravijo avtorji na spletni strani DoPrinesi.si.
Stičišče je odprto za zbiranje prijav ponudnikov izdelkov, za zbiranje prijav tistih, ki potrebujejo pomoč pri oskrbi in za zbiranje prijav prostovoljcev, ki so pripravljeni pomagati.
Brez provizij
Pri nakupih, ki jih bo v kratkem omogočalo spletno stičišče DoPrinesi.si tudi z brezstičnim plačevanjem, ni članarin, provizij in nobenih drugih dodatnih stroškov, ki bi cene ponudnikov izdelkov kakor koli povečevale. Delati dobro je primaren motiv avtorjev, ki bodo k projektu povabili tudi podpornike, podjetja in institucije, ki jim je vrednota delati dobro prav tako pomemben motiv delovanja.
Spletno stičišče DoPrinesi.si je prvi projekt v Sloveniji, ki je podpisan z blagovno znamko gibanja Goodvertising Adria. Koncept Goodvertisinga, ki ga v svetu predstavlja Thomas Kolster, v naši regiji pa ga od letošnjega leta vodi agencija Formitas skupina, temelji na ideji, da pri upravljanju znamk in pri oglaševanju »delamo dobro«.
Projekt doprinesi.si z imenom welovelocal.hr že pripravljajo za vstop na Hrvaško, "z gospodom Kolsterjem pa iščemo možnosti, da ga širimo tudi v druge evropske držav," še navajajo avtorji.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.