Coca-Cola precej povečala dobiček

Ameriški proizvajalec brezalkoholnih pijač Coca-Cola je v tretjem četrtletju ustvaril 8,2 milijarde dolarjev (7,13 milijarde evrov) prihodkov, kar je 9,2 odstotka manj kot v enakem obdobju lani...
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

...čisti dobiček pa se je kljub temu povečal za 30 odstotkov na 1,9 milijarde dolarjev (1,65 milijarde evrov).

Coca-cola je leta 2013 po trinajstih letih izgubila prvo mesto med najdražjimi blagovnimi znamkami.

Kljub temu je še vedno ena najbolj prepoznavnih in učinkovitih. Morda jim pri tem pomaga tudi uspešno repozicioniranje blagovne znamke, ko so predstavili nove okuse dietne pijače, saj se potrošniki v želji po bolj zdravem življenju pogosteje odločajo za pijače z manj kalorijami in sladkorja.

Tretnutno je na lestvici blagovnih znamk Interbrend na tretjem mestu, takoj za Applom in Googlom. 

Več o Coca Coli preberite v opisu blagovne znamke TU.

 

Več iz rubrike