Coca-Cola precej povečala dobiček
...čisti dobiček pa se je kljub temu povečal za 30 odstotkov na 1,9 milijarde dolarjev (1,65 milijarde evrov).
Coca-cola je leta 2013 po trinajstih letih izgubila prvo mesto med najdražjimi blagovnimi znamkami.
Kljub temu je še vedno ena najbolj prepoznavnih in učinkovitih. Morda jim pri tem pomaga tudi uspešno repozicioniranje blagovne znamke, ko so predstavili nove okuse dietne pijače, saj se potrošniki v želji po bolj zdravem življenju pogosteje odločajo za pijače z manj kalorijami in sladkorja.
Tretnutno je na lestvici blagovnih znamk Interbrend na tretjem mestu, takoj za Applom in Googlom.
Več o Coca Coli preberite v opisu blagovne znamke TU.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.