Ameriške znamke, ki so preživele test časa (2. del)

Modni trendi prihajajo in odhajajo, a nekatere ikonične ameriške linije spremljajo več generacij kupcev. Katera oblačila rišejo pravo modno zapuščine ZDA?
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Prvi del članka preberite TU.
  • Calvin Klein je že od same ustanovitve leta 1968 priljubljen zaradi svojih enostavnih dnevnih oblačil, ki so postale priljubljene v 90. letih prejšnjega stoletja in je še danes veliko modno ime.
  • Znamka New Balance je znana po svojih čednih, a zelo pisanih teniških športnih copatov, ki se pogosto nosijo zgolj kot modni "statement". Opazimo jih po velikem znaku N ob strani čevlja, podjetje pa obstaja že več kot sto let; od 1906!
  • Znamka The North Face združuje modo s funkcionalnostjo in je znana po svojih športnih flisih in puhastih jopičih ter goretekstu. Znamka je ustanoveljena v San Franciscu leta 1966. 
  • Oblačila Tommy Hilfiger so prvič ugledala luč prodajaln leta 1985 in še naprej polni ulice ZDA s tipično rdečo, belo in modro estetiko. Britney Spears, Gwen Stefani in punce iz skupine Destiny's Child (z Beyonce na čelu) je le nekaj od zvezd, ki so devetdeseta zaznamovala s to barvno kombinacijo.
  • Gap je od leta 1969 znan po klasičnih kavbojkah, pravzaprav je bil to njihov prvi in edini produkt do leta 1975, ko so svet preplavili s preprostimi kroji ter majicami ter kapuco z logotipom.
  • Michael Kors je priljubljena modna znamka, ustanovljena leta 1981, katera ima dve rdeči niti. Prva so torbice in modni dodatki, potiskani z njihovim logotipom MK, druga veja pa so luksuzni kosi oblačil.


Prvi del članka preberite TU.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: