Ali veste, kako se trži poslanstvo?

Poudarek na "cause marketing" je vse večji, zanimalo nas je, kakšne so najnovejše smernice?
Fotografija: Unsplash
Odpri galerijo
Unsplash

Vse večji poudarek v oglaševanju na »cause marketingu« po svetu in tudi pri nas povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju družbeno-odgovornih akcij na tržni osnovi.

Odmevni kampanji Red, ki jo je leta 2006 zasnoval pevec zasedbe U2 Bono skupaj z Bobbyem Shriverjem iz One/Data, najbrž niste ubežali. Z nakupom posebej »brendiranih« rdečih izdelkov – (Product)RED iPod, kolonjska voda, majice, ure, itd. - najbolj znanih svetovnih blagovnih znamk, so s pomočjo potrošnikov zbrali milijone dolarjev za boj proti HIV-u, aidsu in malariji v Ruandi.

Medijsko odmeven je tudi projekt Livestrong, ki je od 1997 zbral že več kot 500 milijonov dolarjev. Podobni projekti so nastali tudi v Sloveniji na pobudo Centra za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij (CNVOS). Tako so s projektom Pomagajmo čebelici »rešili čebele v mestu«, lani so imeli odmevno kampanjo #NeTekstamKoVozim.

Letos pa so izbrali celo dva zmagovalna projekta: projekt Prave reakcije rešujejo življenja – Bodi pripravljen – obnovitveni tečaji prve pomoči in varne vožnje s poudarkom na varnosti otrok v sodelovanju AMZS Slovenija, Rdečega križa Ljubljana in agencije Diggigral ter projekt Pošte Slovenije, društva Ekologi brez meja in agencije Futura DDB z naslovom Dober teden za hrano – distribucija zavržene, a še vedno kvalitetne in užitne hrane od podjetij, trgovcev do končnih uporabnikov s ciljem, da to postane stalnica. Več o tem čemu doprinesejo takšne akcije in kako se lahko nevladniki, podjetja in oglaševalske agencije uspešno povežejo med seboj pa v prispevku, ki ga objavimo prihodnji teden.

Več iz rubrike