Ali veste, kako se trži poslanstvo?
Vse večji poudarek v oglaševanju na »cause marketingu« po svetu in tudi pri nas povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju družbeno-odgovornih akcij na tržni osnovi.
Odmevni kampanji Red, ki jo je leta 2006 zasnoval pevec zasedbe U2 Bono skupaj z Bobbyem Shriverjem iz One/Data, najbrž niste ubežali. Z nakupom posebej »brendiranih« rdečih izdelkov – (Product)RED iPod, kolonjska voda, majice, ure, itd. - najbolj znanih svetovnih blagovnih znamk, so s pomočjo potrošnikov zbrali milijone dolarjev za boj proti HIV-u, aidsu in malariji v Ruandi.
Medijsko odmeven je tudi projekt Livestrong, ki je od 1997 zbral že več kot 500 milijonov dolarjev. Podobni projekti so nastali tudi v Sloveniji na pobudo Centra za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij (CNVOS). Tako so s projektom Pomagajmo čebelici »rešili čebele v mestu«, lani so imeli odmevno kampanjo #NeTekstamKoVozim.
Letos pa so izbrali celo dva zmagovalna projekta: projekt Prave reakcije rešujejo življenja – Bodi pripravljen – obnovitveni tečaji prve pomoči in varne vožnje s poudarkom na varnosti otrok v sodelovanju AMZS Slovenija, Rdečega križa Ljubljana in agencije Diggigral ter projekt Pošte Slovenije, društva Ekologi brez meja in agencije Futura DDB z naslovom Dober teden za hrano – distribucija zavržene, a še vedno kvalitetne in užitne hrane od podjetij, trgovcev do končnih uporabnikov s ciljem, da to postane stalnica. Več o tem čemu doprinesejo takšne akcije in kako se lahko nevladniki, podjetja in oglaševalske agencije uspešno povežejo med seboj pa v prispevku, ki ga objavimo prihodnji teden.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.