Ali poznate festival Coachella?

Kalifornija. Dva vikenda v aprilu. 600.000 obiskovalcev in kar 2.2 milijona sledilcev na Facebooku. Najbolj dobičkonosen glasbeni dogodek.
Fotografija: Kalifornijska Coachella je najbolj znan glasbeni festival na svetu, morda tudi zato, ker je eden najbolj dobičkonosnih. REUTERS
Odpri galerijo
Kalifornijska Coachella je najbolj znan glasbeni festival na svetu, morda tudi zato, ker je eden najbolj dobičkonosnih. REUTERS

Kalifornijska Coachella je najbolj znan glasbeni festival na svetu, morda tudi zato, ker je eden najbolj dobičkonosnih, leta 2017 so zaslužili kar 114,6 milijonov dolarjev.

Na festivalu se zvrstijo glasbeniki alternativnih, elektronskih in indie glasbenih zvrsti, obiščejo pa ga vsi zvezdniki in ljudje iz »šovbiznisa«. Leta 2017 je festival obiskalo 594 tisoč ljudi, letošnjo izvedbo pa ste že zamudili, saj je potekala med 12. in 21. aprilom (trije vikendi). Še vedno pa si lahko na kanalu Youtube ogledate posnetek največkrat predvajanega koncerta Beyonce, ki si ga je prek svojih ekranov v času koncerta v živo ogledalo skoraj pol milijona ljudi.

Coachella. Foto Pixabay
Coachella. Foto Pixabay


Organizatorji obljubljajo, da bodo že naslednje leto prenašali vse koncerte v živo. Korenine festivala segajo v leto 1993, ko je skupina Pearl Jam izvedla koncert v tamkajšnjem klubu Empire Polo v znak protesta in bojkota prizorišč, ki jih je začelo nadzirati podjetje Ticketmaster.

Ker je kraj postajal vedno bolj priljubljeno koncertno prizorišče, so leta 1999 na istem mestu organizirali Coachello. Sprva je festival trajal en dan, danes pa se dogajanje okoli festivala odvija skoraj ves mesec, saj ljudje dlje časa taborijo na prizorišču.

Več o festivalih TU

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: