26. SOF: Človeški faktor v oglaševanju
Oglaševanje je še pred leti veljalo za prestižno stroko in za del popularne kulture, danes pa je postavljeno pred neštete izzive, pove Mija Gačnik Krpič, predsednica 26. SOF-a. »Še tako dobra ideja se lahko zalomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu.«
Na dvodnevnem dogodku se bo zvrstil širok nabor domačih in tujih govorcev, kot so Gregory Roekens (razvoj tehnologij za uporabniško izkušnjo pri Grey), Dieter de Ridder (izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels), Harjot Singh (strateški direktor McCann Worldgroup Evropa), Luka Bajs (starejši tekstopisec, Grey Ljubljana), dr. Roman Berčon (filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča), Ivona Janjić (direktorica maloprodaje, Agrokor Group), dr. Marko Milosavljević (izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani) in mnogi drugi.
Tekmovalni del programa ima nekaj novosti in prijaviteljem (prijave sprejemajo do 9. marca 2017) bo na voljo 13 posodobljenih tekmovalnih skupin. Najbolj opazni spremembi sta širitev skupine Družbeno dobro na dve kategoriji (Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk) in združitev skupin Spletna mesta in aplikacije v eno.
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.
Zasedbo žirije 26. SOF sestavljajo še: Gregor Ahman, konceptualni/umetniški direktor pri Havas Vienna, Miha Bevc, kreativni direktor in partner pri BPCS, Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor pri Publics One Macedonia, Matija Kocbek, vodja oblikovanja in inovacij pri agenciji Pristop, Tine Lugarič, kreativni direktor pri agenciji Luna \TBWA, Katja Petrin Dornik,kreativna direktorica pri agenciji Grey, Matej Praprotnik, pomočnik direktorja za strateška vprašanja pri Radio Slovenija in Peter Šepetavc, vodja marketinga pri podjetju Mediately.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.