Nemška luksuzna znamka je na Daljnem vzhodu ponovno povpraševana.
Nemška luksuzna znamka je na Daljnem vzhodu ponovno povpraševana.
Podjetja, ki se odločijo za nadgradnjo sistema notranjih kontrol z ukrepi, usmerjenimi v preprečevanje in odvračanje od prevar, pri svoji nameri običajno uporabljajo uveljavljene modele upravljanja t…
Ohranjanje čistih voda, okolja in njegovih habitatov je danes nespregledljivo v načrtovanju vsakršnih politik in strategij, tudi v korporativnih vrednotah in poslovnih usmeritvah. Sodobne gospodarske…
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…
Kaj se lahko zgodi, če se prepustimo prehitremu življenjskemu tempu in dinamiki, ki nas potegneta v vrtinec čustvenih in telesnih naporov, v katerem se nimamo časa ustaviti?
Izvršna direktorica in odgovorna partnerica pri Deloitte Slovenija Barbara Žibret Kralj meni, da sta trajnost in odgovornost ne poslovna priložnost, ampak nuja.
Ozaveščanje zaposlenih o tveganjih korupcije je danes visoko na seznamu prednostnih nalog številnih slovenskih podjetij.
Podjetje Intra Lighting iz Šempetra pri Gorici, vodilni ponudnik svetil in celovitih svetlobnih rešitev, je prejelo laskavi naziv Delova podjetniška zvezda 2019.
Ima izjemno kariero na vodstvenih položajih največjih korporacij, uspešno je ustanovil tudi kar nekaj startupov.
Poročilo Inštituta za mednarodne finance in družbe Deloitte
Strokovna komisija je nominirance v že tretjem izboru Delova podjetniška zvezda spoznala do obisti. Pretresali so ne le finančne in računovodske izkaze, temveč tudi poslovni model, vezanost na enega …
V svetu novembra pod okriljem največje svetovne organizacije za boj proti finančnim prevaram, ACFE (svetovno združenje preizkušenih preiskovalcev prevar), poteka Mednarodni teden ozaveščanja o p…
K uspešnosti izvoznikov pomembno prispeva podoba države, iz katere prihajajo. Za najuspešnejše države je značilno zavedanje, da njihov ugled ves čas spremlja podjetja, ki se borijo za svoj tržni dele…
Pri iskanju izvoznih priložnosti se podjetja prevečkrat zanašajo na marketing in promocijo, zanemarjajo pa druge, prav tako pomembne vidike.
Kljub skromnejšim gospodarskim rezultatom smo nadpovprečno uspešni na področju družbene blaginje. Smo na 35. mestu po globalni konkurenčnosti, z vidika družbenega napredka pa veliko više na 21. mestu.
Kako krepiti vrednost slovenskega izvoza je bila osrednja nit današnje konference.