Bolt osvaja globalni trg električnih skirojev!

Z zelenimi električnimi skiroji se lahko vozite po skoraj vseh evropskih prestolnicah
Fotografija: Dmitri Pivovarov pravi, da je njihova vizija podjetja globalna in da šele začenjajo FOTO: Delo
Odpri galerijo
Dmitri Pivovarov pravi, da je njihova vizija podjetja globalna in da šele začenjajo FOTO: Delo

Podjetje Bolt, ki je znano predvsem po svojem inovativnem pristopu k prevozu, je zdaj svojo ponudbo mikromobilnosti razširilo na več kot 100 mest. V zadnjem času lahko svetlozelene skiroje opazimo tudi v Ljubljani.

Joshua Minchin iz revije Intelligent Transport se je pogovarjal z Boltovim globalnim direktorjem izdelkov za izposojo Dmitrijem Pivovarovom, da bi izvedel, kako je tako hitro dosegel tako veliko.

Dmitri Pivovarov pravi, da je njihova vizija podjetja globalna in da šele začenjajo. »Naša vizija je, da ljudem zagotovimo najboljšo možnost za premikanje po mestu. Na področju mobilnosti obstaja več različnih načinov transporta. Zato je za nekatere primere uporabe mikromobilnost veliko boljša izbira. Če morate prepotovati dva do pet kilometrov, zakaj bi se vozili s taksijem?«

Prve tri vožnje povzročijo več kot polovico nesreč FOTO: Delo
Prve tri vožnje povzročijo več kot polovico nesreč FOTO: Delo

Na vprašanje, kako so lahko v tako kratkem času osvojili tako konkurečni trg je Pivovarov odgovoril: »V bistvu gre za naš DNK. Od samega začetka nismo imeli dostopa do velikih količin kapitala. Če pogledate našo konkurenco, lahko vidite, da so v hitrem času lahko zbrali ogromne količine sredstev. Nekateri naši konkurenti so zbrali skoraj milijardo funtov sredstev, mi pa smo imeli manj kot sto milijonov, a smo dosegli enake rezultate. Vse je odvisno od učinkovitosti.

Naš vitki pristop nam omogoča, da smo po eni strani varčni, poleg tega pa lahko veliko učinkoviteje uporabljamo kapital in se veliko hitreje širimo. Ko pridemo na trg, smo običajno cenovno najugodnejši igralec, imamo pa enako pokritost. Ko se uporabniki odločajo za platforme za naročanje prevozov ali mikromobilnost, jim je pomembno, kako hitro lahko naročijo taksi ali poiščejo skuter in kako cenovno ugodno je to. Ker imamo veliko nižje stroškovne strukture, v smislu poslovanja, strojne opreme in izdelkov, lahko naredimo storitev veliko bolj dostopno po enaki ali celo boljši kakovosti. Zato nam je seveda lažje konkurirati.«

Zakaj se je podjetje Bolt odločilo, da bo izdelovalo lastno strojno opremo?

Pivovarov odgovarja: »Eden od razlogov je, da nam ni treba plačevati profitnih marž dobaviteljev, kar je prihranek, ki ga lahko prenesemo na naše stranke. Stroški naše strojne opreme so zdaj veliko nižji, kot če bi kupovali na prodajnih policah. Vendar to ni edini razlog, saj obstajata še dva druga razloga, zakaj smo se odločili za to.

FOTO: Delo
FOTO: Delo

Prvi je hitrost iterakcij - povratne informacije lahko dobimo veliko hitreje. Lahko se pogovorimo z našo ekipo na Kitajskem, oni nekaj spremenijo in izboljšajo skiro. To lahko vidite po številu modelov, ki jih predstavljamo - doslej smo predstavili en model na leto - tega ne počne nihče drug na trgu. Eden od drugih najpomembnejših razlogov je, da lahko na ta način izdelujemo najvarnejše skiroje.

image_alt
Finska zaradi nevarnosti omejuje uporabo električnih skirojev

Varnost v prometu

Poleg tega so ugotovili, da se tretjina vseh nesreč zgodi že med prvo vožnjo - to je zelo nesorazmerno. Prve tri vožnje povzročijo več kot polovico nesreč. Zato smo razvili način za začetnike. Če ste nov uporabnik, vam omejimo hitrost, omejimo profil pospeševanja in tako je začetek vožnje veliko, veliko varnejši. Po petih vožnjah omogočimo običajni način.

Več iz rubrike

mobilnost

Glavo gor – to je porsche!

Nisem avtomobilistični novinar. Nikdar v življenju še nisem vozil porscheja. Do zdaj. Zato vam ne morem povedati, kako je voziti porscheja cayenna v primerjavi z BMW X6, audijem Q8 ali lamborghinijem…

mobilnost

Finski zaliv je kot ljubljanska obvoznica

Želimo blago. Sadje iz tropskih držav. Poceni kitajsko blago. Nafto z Bližnjega vzhoda. Večina dobrin do nas pripluje. Pri tem seveda ne pomislimo na morebitna tveganja in vpliv na okolje oziroma mor…

mobilnost

Avtomobilske znamke, ki zasledujejo cilj brezemisijske mobilnosti

Tradicionalne avtomobilske znamke so pod pritiskom zaradi želje prebivalstva po okolju prijaznejših jeklenih konjičkih. Z vlaganji v elektromobilnost pa jih je izzvala še Kitajska. Kako največji proi…

mobilnost

Nove oblike urbane mobilnosti

Pešcem se na mestnih ulicah pridružujejo drugačne oblike prevoznih sredstev, ki jih napajajo električne baterije. Nekateri meščani se z novimi prevoznimi sredstvi ne strinjajo in so mnenja, da ne sod…

Komentarji: