Kot samostojni podjetnik, nimaš nikogar nad glavo, ampak ...

Nina Gaspari: Če prodajate bormašino, morate v bistvu prodajati luknje v steni.
Fotografija: Podkast Svet kapitala s Petro. FOTO: Osebni arhiv
Odpri galerijo
Podkast Svet kapitala s Petro. FOTO: Osebni arhiv

V novi seriji podkastov z naslovom Svet kapitala s Petro bomo gostili mlade, drzne, modre, radovedne, uspešne in pogumne podjetnike in podjetnice, ki verjamejo, da lahko tudi na domačih tleh uresničijo svoje vizije. Vse intervjuvance odlikuje svetovljanska naravnanost in globoko prepričanje, da »se da!« Svoje sanje, svoje hobije, svoje najljubše stvari in strasti pretapljajo v svoj posel. In so pri tem uspešni.

To so ljudje, na katere bi se lahko naša slovenska družba naslonila in jim dala zalet, da vzamejo vajeti družbenega delovanja v svoje roke. Ne zanima jih preteklost, čeravno vedo, da se najboljša prihodnost lahko zgradi na dobrih temeljih poglobljenega znanja in izkušenj. Še več: vsi stavijo na sodelovanje, povezovanje, sočutje, hvaležnost in prijateljstvo. Ne le v zasebnih, ampak tudi v poslovnih sferah.

GOSTJA: Nina Gaspari
 




NEKAJ IZVLEČKOV IZ PODKASTA:
  • Želela sem drugačno poslovno pot. Poslovila sem se od dobrih naročnikov. Potem se je zgodil lockdown. Šok!
  • Začetek samostojne podjetniške poti je zaznamoval strah. Strah pred odgovornostjo, pred neuspehom, in celo pred uspehom.
  • Ko si samostojni podjetnik, nimaš nikogar nad glavo, nihče ti ne teži; a obenem tudi nimaš nikogar, ki bi ga lahko krivil ali se nanj naslonil.
  • Podati se v podjetništvo z mislijo, da bo enostavneje zaslužiti kruh, je utopija.
  • Ne maram stresov. Res si ne želim ponovno doživeti izgorelosti.
  • Vsakemu letu dam ime. Letošnjemu sem dala ime »rast«. Neverjetno je, kako deluje ta afirmacija. Že tretje leto sem osupla!
  • Leto 2020 je moje leto. Ni le finančno najbolj uspešno. Je uspešno na vseh ravneh.
  • Zgodbe so tiste, ki dejansko pripeljejo kupce!
  • Podjetja v želji po dobri promociji iščejo ambasadorje, a pri izbiri blogerjev ali vlogerjev pogosto tudi zgrešijo.
  • Podjetja bi se morala naučiti pravilnega komuniciranja z novinarji in uredniki, saj ravno medijske zgodbe dajo izdelkom in storitvam dodaten pečat. Medijske objave je treba visoko »rešpektirati«.
  • Včasih sem jezna, ker mnogo odličnih poslovnih idej ne pride do izraza, do večje prepoznavnosti. Samo zato, ker se podjetniki »bojijo medijev«. To je velika škoda. Zamujajo dobre priložnosti.
  • Strašljivo se mi zdi, ko pomislim, da bi živeli v svetu brez medijev. Nujno jih moramo podpreti. Z naročninami, z oglasi. Svet bi bil bistveno hujši, če medijev ne bi bilo.
OPIS GOSTJE: Nina Gaspari (www.ninagaspari.com) je zadnje desetletje na samostojni podjetniški poti. Deluje kot strokovnjakinja za medije, podkasterka, učiteljica joge ter mentorica podjetnicam, ki želijo graditi uspešne in odmevne podjetniške zgodbe. Zadnje desetletje hodi po samostojni podjetniški poti in uči, kako graditi medijsko zanimive podjetniške zgodbe ter pri tem loviti ravnotežje med delom in zasebnim življenjem.

V svoji karieri se je kot Pr-ovka podpisala pod številne poslovne uspešnice, med katere sodi tudi lansiranje slovenske vodke pod blagovno znamko Slovenia vodka na ameriški trg, kar sta podprla tudi ambasadorja baletnik in igralec Mikhail Baryshnikov in igralec Bill Murra. Ninin Pr-ovski podpis je pustil tudi velik pečat pri fenomenu, ki ga ne pozna ne le prestolnica, ampak tudi nekaj drugih mest,  tj. Odprta kuhna. Brezplačne ure joge na prostem pa so odraz njenega hobija, ki ga ljubi tako strastno, da ga na brezplačnih urah joge na prostem deli z več sto udeleženci.

V zadnjem času se je javnosti predstavila v podkastu Lovim ravnotežje, ki se uvršča v tem trenutku med najbolj poslušane slovenske podkaste. Nina Gaspari verjame, da ideja, izdelek ali storitev ne more postati poslovna uspešnica, če se okoli nje ne zgradi privlačna zgodba.

Več iz rubrike

Komentarji: