Znaki, da je prišel čas za novo službo

V obdobju pandemije so se številni odločili zapustiti obstoječe delovno okolje in poiskati nove priložnosti.
Fotografija: V nedavni Microsoftovi raziskavi je bilo ugotovljeno, da kar 41 odstotkov zaposlenih po svetu razmišlja o opustitvi ali menjavi obstoječe zaposlitve.. Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
V nedavni Microsoftovi raziskavi je bilo ugotovljeno, da kar 41 odstotkov zaposlenih po svetu razmišlja o opustitvi ali menjavi obstoječe zaposlitve.. Foto: Shutterstock

Čas pandemije je bil vsekakor velika preizkušnja za ves svet. Številne spremembe so še posebej močno zarezale v delovno okolje. Odnosi med vodstvom in zaposlenenimi, ki so bili že prej skrhani, so se običajno še poslabšali. Uspešni kolektivi so se po drugi strani zoperstavili številnim preprekam in odnosi med njimi so se še bolj utrdili.
 
V situaciji se je dobro pokazalo, koliko je vodstvu mar za zaposlene in v kolikšni meri so jim pripravljeni priti naproti pri njihovih željah in potrebah. V nedavni Microsoftovi raziskavi je bilo ugotovljeno, da kar 41 odstotkov zaposlenih po svetu razmišlja o opustitvi ali menjavi obstoječe zaposlitve. Na spletni strani Fast Company so navedli nekaj znakov, ki nam dajo vedeti, da je morda prišel čas za zaposlitev na drugem delovnem mestu.
image_alt
Zaposleni množično zapuščajo delovna mesta

Delodajalec ni naklonjen delu na daljavo

 
V času vsesplošnega zaprtja so bila številna podjetja primorana uvesti delo na daljavo. Številni zaposleni so bili nad njim navdušeni, saj so si na tak način prihranili čas, ki bi ga sicer porabili za vožnjo na delo. Izognili so se jutranjim konicam, bili so bolj fleksibilni pri razporejanju dela, hkrati pa so lahko preživeli več časa z družino.
 
Po koncu vsesplošne karantene so številna podjetja delavcem ponudila možnost, da tak način dela ohranjajo naprej ali pa so jim ponudili kombinacijo dela od doma in v pisarni. Spet druga podjetja so zahtevala, da pridejo vsi zaposleni nemudoma nazaj v pisarne.
 
Posamezniki, ki jim je bilo delo od doma ljubše, njihovi delodajalci pa temu niso naklonjeni, imajo zdaj široke možnosti, da si delo poiščejo tam, kjer jim bo tak način dela še naprej omogočen.
Foto: SHUTTERSTOCK
Foto: SHUTTERSTOCK

V podjetju ne dajejo poudarka dobremu počutju zaposlenih

 
V času pandemije so se številni zaposleni soočali s težkimi preizkušnjami. Nekatere od njih so bile zdravstvene narave, pojavile so se težave zaradi zaprtja vrtcev in šol ter posledično varstva ter nekatere druge ovire. Nekateri delodajalci so bili zaposlenim pripravljeni prisluhniti in najti rešitev, da bi se ti počutili bolje. Spet drugim za potrebe svojih ljudi ni bilo veliko mar.
 
Zaposleni, ki so v preteklih mesecih ugotovili, da jih delodajalec ne ceni in jim ne prisluhne, bodo morda končno zbrali pogum in začeli pogledovati po drugih možnosti. Le v delovnem okolju, kjer vlada posluh za zaposlene, lahko namreč ti v celoti razvijejo svoje potenciale in se dobro počutijo.
image_alt
Podjetniške zgodbe: Malinca

Močna hierarhija v podjetju

 
Če je bila sistematična hierarhija še nekaj desetletij nazaj splošno pravilo pri organizaciji delovnih mest, deluje čedalje večji delež sodobnih podjetij po drugih načelih. Novodobni vodje, ki jih zaposleni spoštujejo, se ne postavljajo nad vsemi, ampak iščejo središčno pozicijo, pri čemer povezujejo različna znanja in prispevke zaposlenih v celoto.
 
Zaposleni, ki ugotavljajo, da jim njihov vodja ne zaupa, ampak jih nadzoruje na vsakem koraku, zaradi česar se počutijo neprijetno, bodo morda želeli poiskati možnosti v podjetju, kjer odnosi temeljijo na drugačnih temeljih.
image_alt
V času epidemije zaslovela s prestižnim šampanjcem

Odločitev za menjavo zaposlitve vsekakor ni lahko. V primeru konstantnega nezadovoljstva pa je vseeno smiselno začeti pogledovati po drugih možnostih in poskrbeti za to, da se bomo v delovnem okolju počutili kar najbolje.
 

Več iz rubrike