Ženske najpogosteje vodijo poljska podjetja
Ob vsem poudarjanju pomena spolno mešanih ekip v menedžmentu raziskava ILO kaže na počasno rast deleža žensk na teh položajih.
Odpri galerijo
V Evropi in osrednji Aziji zasedajo dobrih 34 odstotkov mest v upravah oziroma manj kot pet odstotnih točk več kot pred 20 leti, v 24 odstotkih družb ženska vodi podjetje.
Ženske v Sloveniji najpogosteje zasedajo direktorska mesta v srednje velikih podjetjih, vodijo jih 23 odstotkov, pod njihovo taktirko je 18 odstotkov malih podjetij in 11 odstotkov velikih. Na Poljskem, kjer so najbolj zastopane, pa vodijo skoraj 41 odstotkov malih podjetij, 37 odstotkov srednje velikih in 34 odstotkov velikih.
Večina, to je 57 odstotkov anketiranih podjetij na globalni ravni priznava, da so tista, kjer so vodstva mešana, bolj učinkovita in dobičkonosnejša, lažje zadržijo talente, več je inovacij, podjetje ima večji ugled ... Hkrati več kot sedem odstotkov žensk ocenjuje, da ženske ne zmorejo tako voditi družbe kot moški, medtem ko je enakgega mnebha skoraj četrtina moških. Najvišji položaji so za ženske težje dosegljivi, pravi 46 odstotkov anketiranih.
Ženske v Sloveniji najpogosteje zasedajo direktorska mesta v srednje velikih podjetjih, vodijo jih 23 odstotkov, pod njihovo taktirko je 18 odstotkov malih podjetij in 11 odstotkov velikih. Na Poljskem, kjer so najbolj zastopane, pa vodijo skoraj 41 odstotkov malih podjetij, 37 odstotkov srednje velikih in 34 odstotkov velikih.
Večina, to je 57 odstotkov anketiranih podjetij na globalni ravni priznava, da so tista, kjer so vodstva mešana, bolj učinkovita in dobičkonosnejša, lažje zadržijo talente, več je inovacij, podjetje ima večji ugled ... Hkrati več kot sedem odstotkov žensk ocenjuje, da ženske ne zmorejo tako voditi družbe kot moški, medtem ko je enakgega mnebha skoraj četrtina moških. Najvišji položaji so za ženske težje dosegljivi, pravi 46 odstotkov anketiranih.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?