Zakonca obogatela s šamponom proti izpadanju las
Zakonca iz Anglije sta iskala rešitev proti izpadanju las. Zasnovala sta učinkovit izdelek in samo lani ustvarila več kot 11 milijonov evrov prihodkov.
Odpri galerijo
Kot poroča Yorkshire Live, sta zakonca iz Anglije našla rešitev proti izpadanju las, s tem pa pomagala sebi in drugim ljudem, ki se soočajo s tem problemom.
Gail in Matt Waterman sta dolgo časa iskala rešitev proti izpadanju las. Pri tem sta poskusila številne drage izdelke, s katerimi pa nista dosegla želenega učinka. Zavihala sta rokave in se dela lotila na lastno pest. Domač pripravek sta izdelala iz kofeina, izvlečka rožmarina, biotina in volčjih beljakovin. Gre za izdelke, za katere je znano, da spodbujajo rast las. Ko sta iznašla recepturo, ki je delovala, sta jo želela ponuditi tudi drugim, ki bi tako rešitev potrebovali.
S prihranki sta izdelala prvih 5000 stekleničk šampona Watermans, ki sta jih sprva prodajala prek Amazona. Že po treh mesecih prodaje je bilo povpraševanje izjemno. V povprečju sta uspela prodati kar dva izdelka na minuto.
Leta 2014 sta se odločila ustanoviti podjetje, medtem ko so leta 2019 prihodki podjetja znašali že 5,6 milijona evrov, lansko leto pa kar prek 11 milijonov evrov. Povpraševanje po njunih izdelkih pa se sčasoma še povečuje. Danes je Watermans najbolj iskana blagovna znamka za nego las na svetu. Priljubljen je tudi v Sloveniji.
Zakonca sta se odločila, da njune izdelke v skupni vrednosti 96.000 evrov podarita bolnikom z rakom. Izpadanje las v času zdravljenja s kemoterapijo je namreč pogost pojav, ki mnoge spravlja v hudo stisko.
Izkušnje z izdelkom je med drugim delila Caroline Everitt, asistentka radiografije, ki so ji leta 2018 diagnosticirali raka na dojki v drugem stadiju, zaradi česar je začela hoditi na kemoterapijo. Povedala je, da je bila presenečena, saj je začela izgubljati lase že po prvem tednu zdravljenja. Postopoma so lasje postajali čedalje bolj redki, na neki točki pa je ostala povsem brez las.
Po tem, ko je začela uporabljati izdelke Watermans, se je stanje začelo hitro izboljševati. Po nekaj mesecih so lasje postali gosti in sijoči. Z rezultatom je bila zelo zadovoljna. Izdelki so pomagali tudi številnim drugim bolnikom z rakom. Pomagajo pa tudi tistim, ki nimajo tovrstnih težav in si zgolj prizadevajo za njihovo hitrejšo rast, zagotavljata zakonca, ki sta izdelek razvila.
Gail in Matt Waterman sta dolgo časa iskala rešitev proti izpadanju las. Pri tem sta poskusila številne drage izdelke, s katerimi pa nista dosegla želenega učinka. Zavihala sta rokave in se dela lotila na lastno pest. Domač pripravek sta izdelala iz kofeina, izvlečka rožmarina, biotina in volčjih beljakovin. Gre za izdelke, za katere je znano, da spodbujajo rast las. Ko sta iznašla recepturo, ki je delovala, sta jo želela ponuditi tudi drugim, ki bi tako rešitev potrebovali.
S prihranki sta izdelala prvih 5000 stekleničk šampona Watermans, ki sta jih sprva prodajala prek Amazona. Že po treh mesecih prodaje je bilo povpraševanje izjemno. V povprečju sta uspela prodati kar dva izdelka na minuto.
Najbolj iskana blagovna znamka izdelkov za nego las na svetu
Leta 2014 sta se odločila ustanoviti podjetje, medtem ko so leta 2019 prihodki podjetja znašali že 5,6 milijona evrov, lansko leto pa kar prek 11 milijonov evrov. Povpraševanje po njunih izdelkih pa se sčasoma še povečuje. Danes je Watermans najbolj iskana blagovna znamka za nego las na svetu. Priljubljen je tudi v Sloveniji.
Zakonca sta se odločila, da njune izdelke v skupni vrednosti 96.000 evrov podarita bolnikom z rakom. Izpadanje las v času zdravljenja s kemoterapijo je namreč pogost pojav, ki mnoge spravlja v hudo stisko.
PREBERITE TUDI:
Izkušnje z izdelkom je med drugim delila Caroline Everitt, asistentka radiografije, ki so ji leta 2018 diagnosticirali raka na dojki v drugem stadiju, zaradi česar je začela hoditi na kemoterapijo. Povedala je, da je bila presenečena, saj je začela izgubljati lase že po prvem tednu zdravljenja. Postopoma so lasje postajali čedalje bolj redki, na neki točki pa je ostala povsem brez las.
Po tem, ko je začela uporabljati izdelke Watermans, se je stanje začelo hitro izboljševati. Po nekaj mesecih so lasje postali gosti in sijoči. Z rezultatom je bila zelo zadovoljna. Izdelki so pomagali tudi številnim drugim bolnikom z rakom. Pomagajo pa tudi tistim, ki nimajo tovrstnih težav in si zgolj prizadevajo za njihovo hitrejšo rast, zagotavljata zakonca, ki sta izdelek razvila.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?