Hrvatica svojo strast pretvorila v posel s kozmetičnimi produkti
Pandemija covida-19 je dodobra pretresla življenja številnih ljudi po vsem svetu. Nekateri so v teh čudnih časih videli priložnost za nove začetke, tako osebno kot poslovno. Med njimi je tudi Ivana Jurčević, mlada podjetnica, ki se je odločila, da bo med pandemijo uresničila svoje dolgoletne sanje, navaja Croatia Week.
Negativne kritike obrnila sebi v prid
Ivana je sicer diplomirala iz turističnega managementa, vendar je že dve desetletji sanjala o lastni kozmetični liniji. Delala je v številnih parfumerijah v Zagrebu in pozorno spremljala odzive strank na določeno kozmetiko in parfume. Še posebej ženskam je izredno rada svetovala in pomagala pri pravilni negi obraza in telesa. Tako si je nabirala izkušnje ter znanje in strast do kozmetike delila z drugimi.
Negativne kritike glede določene kozmetike je obrnila sebi v prid in tako sama ustvarila vrhunski izdelek. »Poslušala sem, česa kupci ne marajo in ne želijo uporabljati, s čim so nezadovoljni, gledala in poslušala sem njihove pritožbe in tako dobila vizijo, kakšen izdelek si stranke želijo,« pravi Ivana.
Le najbolj kakovostne sestavine
Izobraževanja na delavnicah priznanih svetovnih znamk so ji pomagala premagati strahove in izzive ter ji dala pogum, da je začela verjeti, da lahko ustvari nekaj kvalitetnega.
»Najprej sem želela izpolniti kriterije najzahtevnejših strank, si postaviti izziv, ki si ga le redki upajo. Hotela sem ven iz okvirjev. Želela sem nekaj močnega in ne dolgočasnega,« razkriva Ivana.
SKY Cosmetics je kozmetična linija, na kateri je delala ekipa izkušenih kemikov z istim ciljem – kakovostno obogatiti izdelek. Ker se vsi zavedajo, da je koža izredno pomemben organ, ki si zasluži le najboljšo nego, so bile pri izdelavi kozmetike uporabljene le sestavine, kot so karitejevo maslo, jojobino olje, arganovo olje, Q 10, aloe vera in izvleček pšeničnih kalčkov.
V kratkem tudi moška linija
Ivana je želela zadostiti različnim željam in potrebam žensk, zato je izdelala štiri dišavne linije. V vsaki liniji je po šest izdelkov; krema za telo, piling za telo, gel za prhanje, suho olje za telo, dišeča voda in krema za roke.
Dišave za vse izdelke so izdelane v Franciji, je še razkrila lastnica blagovne znamke, za katero ime je zelo skrbno izbrala. »Ob imenu smo postavili dolgo črto, želeli smo povedati, da se moramo dotakniti svojih višin. Vedeti moramo, da lahko počnemo, kar hočemo, biti moramo drugačni, edinstveni in posebni,« je povedala podjetnica, ki si je v teh za gospodarstvo težkih časih upala narediti ta korak.
Kot še navaja Croatia Week, naj bi SKY Cosmetics v kratkem predstavil tudi moško linijo.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?