Pot uspeha: Pustila varno službo, danes lastnica uspešne pivovarne

Caitlin Landesberg je pred petimi leti pustila varno službo in se podala na samostojno pot. Danes njena pivovarna Sufferfest uspešno posluje.
Fotografija: Caitlin Landesberg. FOTO: Sufferfest Beer Co.
Odpri galerijo
Caitlin Landesberg. FOTO: Sufferfest Beer Co.

Caitlin Landesberg živi v San Franciscu. V preteklosti je delala za podjetja kot sta Strava in Mozilla. Leta 2015 se je podala na svoje in ustanovila blagovno znamko piv Sufferfest. Pijača, ki jo pivovarna proizvaja, je poživljajoča, namenjena pa je predvsem pitju po intenzivnejši vadbi, kot je na primer tek. Sufferfest je kot beseda sinonim za ekstremne fitnes izzive.
 

Prednaročila že v prvem tednu poslovanja


Kot poroča Entrepreneur, je West Coast craft stalwart Sierra Nevada v letu 2019 kupila pivovarno Sufferfest. S tem je pod svoje okrilje vzela proizvodnjo in distribucijo, zaradi česar se je lahko obseg prodaje znatno povečal.

Landesbergova ostaja izvršna direktorica pivovarne. V intervjuju za Entrepreneur je povedala, kako je prišla do ideje, da se poda na svojo pot, kakšen cilj si je zastavila in zakaj je po njenem mnenju podjetje doseglo tak uspeh.


Spominja se svojih podjetniških začetkov. Ko je doma zasnovala prve vzorce piva, se je takoj po teku odpravila z njimi med ljudi. Obiskovala je različne trgovce, za njih pripravila krajšo predstavitev in jim ponudila pijačo. Podjetje je dobilo prednaročila že v prvem tednu poslovanja.
 

Ključ je v zgodbi


Landesbergova pojasnjuje, da sama sebe ni nikoli imela za pivko piva. Tudi ko je začela v podjetju zaposlovati ljudi, ni iskala takih, ki imajo izkušnje iz proizvodnje pijač. Ekipa okoli nje se je spontano oblikovala. Sestavljali so jo kolesarji, plavalci in drugi. Iskala je take, ki so bili navdušeni nad tem, da bodo del zgodbe, ki se še ustvarja.

Po njenem mnenju je podjetje doseglo uspeh, ker so bili pri podajanju zgodbe prepričljivejši od drugih.

Sufferfest je kot beseda sinonim za ekstremne fitnes izzive. FOTO: Sufferfest Beer Co.
Sufferfest je kot beseda sinonim za ekstremne fitnes izzive. FOTO: Sufferfest Beer Co.
»Z vajo smo se naučili strankam povedati, da sta prav ta čas in priložnost odlična za pitje piva, ki smo ga zasnovali posebej zanje,« je dodala.

Marketing je večinoma potekal od ust do ust. Športniki, trenerji in vplivneži, ki so pijačo promovirali, so predstavljali zgled potencialnim strankam.
 

»V življenju sem se znašla na točki, ko sem potrebovala spremembo«


Želja po tem, da bi si utrla svojo podjetniško pot, se je po njenih besedah razvila na sledeč način: »V življenju sem se znašla na točki, ko sem potrebovala spremembo. Zavedala sem se, da bom morala, če sem želela to uresničiti, spremeniti svoj življenjski slog in žrtvovati določene stvari. Za podjetništvo sem se lažje odločila, ker nisem imela družine in finančnih obveznosti, kot jih imam danes.«

Caitlin Landesberg je zbrala sredstva, ki naj bi zadoščala za zagon podjetja in si določila pol letni rok. Če ji v tem obdobju in s to vsoto ne bi uspelo, bi odnehala. V naslednjih mesecih se je vrgla v delo in rezultati so se začeli hitro kazati.

Landesbergova še dodaja, da kljub številnim izboljšavam na tem področju ženske in moški v podjetništvu še vedno niso enakovredno obravnavani. Ženska je namreč še vedno tista, ki se v večji meri posveča družini in otrokom, zaradi česar se ji na poslovnem področju lahko zaprejo marsikatera vrata. Da bi uspela, mora v to vložiti še toliko več truda, pravi.
 

Več iz te teme:

Več iz rubrike