Pot uspeha: Pustila varno službo, danes lastnica uspešne pivovarne
Caitlin Landesberg je pred petimi leti pustila varno službo in se podala na samostojno pot. Danes njena pivovarna Sufferfest uspešno posluje.
Odpri galerijo
Caitlin Landesberg živi v San Franciscu. V preteklosti je delala za podjetja kot sta Strava in Mozilla. Leta 2015 se je podala na svoje in ustanovila blagovno znamko piv Sufferfest. Pijača, ki jo pivovarna proizvaja, je poživljajoča, namenjena pa je predvsem pitju po intenzivnejši vadbi, kot je na primer tek. Sufferfest je kot beseda sinonim za ekstremne fitnes izzive.
Kot poroča Entrepreneur, je West Coast craft stalwart Sierra Nevada v letu 2019 kupila pivovarno Sufferfest. S tem je pod svoje okrilje vzela proizvodnjo in distribucijo, zaradi česar se je lahko obseg prodaje znatno povečal.
Landesbergova ostaja izvršna direktorica pivovarne. V intervjuju za Entrepreneur je povedala, kako je prišla do ideje, da se poda na svojo pot, kakšen cilj si je zastavila in zakaj je po njenem mnenju podjetje doseglo tak uspeh.
Spominja se svojih podjetniških začetkov. Ko je doma zasnovala prve vzorce piva, se je takoj po teku odpravila z njimi med ljudi. Obiskovala je različne trgovce, za njih pripravila krajšo predstavitev in jim ponudila pijačo. Podjetje je dobilo prednaročila že v prvem tednu poslovanja.
Landesbergova pojasnjuje, da sama sebe ni nikoli imela za pivko piva. Tudi ko je začela v podjetju zaposlovati ljudi, ni iskala takih, ki imajo izkušnje iz proizvodnje pijač. Ekipa okoli nje se je spontano oblikovala. Sestavljali so jo kolesarji, plavalci in drugi. Iskala je take, ki so bili navdušeni nad tem, da bodo del zgodbe, ki se še ustvarja.
Po njenem mnenju je podjetje doseglo uspeh, ker so bili pri podajanju zgodbe prepričljivejši od drugih.
Marketing je večinoma potekal od ust do ust. Športniki, trenerji in vplivneži, ki so pijačo promovirali, so predstavljali zgled potencialnim strankam.
Želja po tem, da bi si utrla svojo podjetniško pot, se je po njenih besedah razvila na sledeč način: »V življenju sem se znašla na točki, ko sem potrebovala spremembo. Zavedala sem se, da bom morala, če sem želela to uresničiti, spremeniti svoj življenjski slog in žrtvovati določene stvari. Za podjetništvo sem se lažje odločila, ker nisem imela družine in finančnih obveznosti, kot jih imam danes.«
Caitlin Landesberg je zbrala sredstva, ki naj bi zadoščala za zagon podjetja in si določila pol letni rok. Če ji v tem obdobju in s to vsoto ne bi uspelo, bi odnehala. V naslednjih mesecih se je vrgla v delo in rezultati so se začeli hitro kazati.
Landesbergova še dodaja, da kljub številnim izboljšavam na tem področju ženske in moški v podjetništvu še vedno niso enakovredno obravnavani. Ženska je namreč še vedno tista, ki se v večji meri posveča družini in otrokom, zaradi česar se ji na poslovnem področju lahko zaprejo marsikatera vrata. Da bi uspela, mora v to vložiti še toliko več truda, pravi.
Prednaročila že v prvem tednu poslovanja
Kot poroča Entrepreneur, je West Coast craft stalwart Sierra Nevada v letu 2019 kupila pivovarno Sufferfest. S tem je pod svoje okrilje vzela proizvodnjo in distribucijo, zaradi česar se je lahko obseg prodaje znatno povečal.
Landesbergova ostaja izvršna direktorica pivovarne. V intervjuju za Entrepreneur je povedala, kako je prišla do ideje, da se poda na svojo pot, kakšen cilj si je zastavila in zakaj je po njenem mnenju podjetje doseglo tak uspeh.
PREBERITE TUDI:
Spominja se svojih podjetniških začetkov. Ko je doma zasnovala prve vzorce piva, se je takoj po teku odpravila z njimi med ljudi. Obiskovala je različne trgovce, za njih pripravila krajšo predstavitev in jim ponudila pijačo. Podjetje je dobilo prednaročila že v prvem tednu poslovanja.
Ključ je v zgodbi
Landesbergova pojasnjuje, da sama sebe ni nikoli imela za pivko piva. Tudi ko je začela v podjetju zaposlovati ljudi, ni iskala takih, ki imajo izkušnje iz proizvodnje pijač. Ekipa okoli nje se je spontano oblikovala. Sestavljali so jo kolesarji, plavalci in drugi. Iskala je take, ki so bili navdušeni nad tem, da bodo del zgodbe, ki se še ustvarja.
Po njenem mnenju je podjetje doseglo uspeh, ker so bili pri podajanju zgodbe prepričljivejši od drugih.
»Z vajo smo se naučili strankam povedati, da sta prav ta čas in priložnost odlična za pitje piva, ki smo ga zasnovali posebej zanje,« je dodala.
Marketing je večinoma potekal od ust do ust. Športniki, trenerji in vplivneži, ki so pijačo promovirali, so predstavljali zgled potencialnim strankam.
»V življenju sem se znašla na točki, ko sem potrebovala spremembo«
Želja po tem, da bi si utrla svojo podjetniško pot, se je po njenih besedah razvila na sledeč način: »V življenju sem se znašla na točki, ko sem potrebovala spremembo. Zavedala sem se, da bom morala, če sem želela to uresničiti, spremeniti svoj življenjski slog in žrtvovati določene stvari. Za podjetništvo sem se lažje odločila, ker nisem imela družine in finančnih obveznosti, kot jih imam danes.«
Caitlin Landesberg je zbrala sredstva, ki naj bi zadoščala za zagon podjetja in si določila pol letni rok. Če ji v tem obdobju in s to vsoto ne bi uspelo, bi odnehala. V naslednjih mesecih se je vrgla v delo in rezultati so se začeli hitro kazati.
Landesbergova še dodaja, da kljub številnim izboljšavam na tem področju ženske in moški v podjetništvu še vedno niso enakovredno obravnavani. Ženska je namreč še vedno tista, ki se v večji meri posveča družini in otrokom, zaradi česar se ji na poslovnem področju lahko zaprejo marsikatera vrata. Da bi uspela, mora v to vložiti še toliko več truda, pravi.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?