Mlada podjetnica z ročnimi urami do 800.000 evrov na dan

Gretta van Riel je pri svojih 30 letih ustanovila že nekaj večmilijonskih podjetij.
Fotografija: Foto: Villagebriefing
Odpri galerijo
Foto: Villagebriefing

Gretta Rose van Riel je podjetnica, ki se je že pri rosnih 22 letih podala na samostojno pot. Njeno prvo podjetje, spletna trgovina SkinnyMe Tea, je zgolj v šestih mesecih ustvarilo 500.000 evrov prihodkov. Zdaj se lahko pohvali s 300.000 zvestimi strankami po vsem svetu.
image_alt
V času pandemije z lastno blagovno znamko do 1,7 milijona evrov

Kasneje se je lotila ustanovitve podjetja The Fifth Watches. Blagovna znamka ji je decembra 2015 v zgolj enem dnevu prinesla kar 800.000 evrov zaslužka. Vzpostavila je tudi podjetji DROP Bottle in Hey Influencers, platformi, ki povezuje podjetja z vplivneži. Na Instagramu ima na svojem profilu in na povezanih računih prek 16 milijonov sledilcev. Svoje bogato znanje iz podjetništva in marketinga podaja tudi v obliki spletnih tečajev.
 

Prvo blagovno znamko zasnovala pri 21 letih


Gretta Rose van Riel prizna, da je bila že kot otrok nekoliko »šefovska«. Oboževala je naravo, plaže in kopanje. Osnovnošolska leta so bila zanjo precej brezskrbna, medtem ko je bil prehod v srednjo šolo težek. Tam ni nikogar poznala, imela je občutek, da se mora dokazovati, zato je začela pritiskati nase. V tistem obdobju je tudi začela trenirati plavanje. Treninge je obiskovala pet- do desetkrat na teden. V intervjuju za Influencive je povedala, da ji je to precej pomagalo pri urjenju discipline in rutine.
Povedala je tudi, da je bila že od nekdaj precej samomotivirana. Že od nekdaj si je postavljala cilje, ki jih je z veliko mero notranje motivacije tudi zasledovala.


Van Rielova je študirala medije in komunikologijo na univerzi v Melbournu. Po zaključku študija se je za eno leto odpravila na potovanje. Nekaj časa je delala kot reševalka iz vode, potem pa si je pri 21 letih poiskala službo v agenciji za digitalne medije, kjer je postala vodja oddelka za digitalni prehod. Po le treh mesecih zaposlitve je že začela snovati lastno blagovno znamko SkinnyMe Tea, s katero se je sprva ukvarjala v prostem času. Blagovna znamka je v kratkem času na Instagramu prejela številne privržence. V zgolj šestih mesecih ji je prinesla 500.000 evrov.

Maja 2012 je bil Instagram šele v začetnih fazah. Van Rielova se je odločila slediti vsem osebam iz Melbourna in Sydneya in jih tako seznanila z blagovno znamko. To ji je prineslo odlične prodajne rezultate. Še danes večina njenih strank prebiva prav v teh dveh mestih.
 

Z vplivneži do drastičnega povečanja prodaje


Ko je leta 2012 neko dekle iz Tasmanije s tisoč sledilci objavilo sliko njihovega izdelka »teatox-a«, se je to takoj poznalo na prodaji. Gretta Rose van Riel je začela iskati osebe, ki imajo vsaj toliko sledilcev in jim brezplačno ponudila njihov čaj, ki takrat še ni imel konkurence. Dekleta so izdelek objavila na svojem profilu in prodaja se je v hitrem času drastično povečala. Takrat oglaševanje prek vplivnežev še ni bilo tako razširjeno. Blagovna znamka je postajala čedalje bolj prepoznavna, to pa je s sabo potegnilo tudi vse večjo konkurenco.
image_alt
Znanstveniki predstavili podkožni mikročip, ki ga vsadijo z injekcijo

Konec leta 2014 sta van Rielova in Alex ustanovila podjetja The Fifth Watches. Gre za spletno prodajo trendovskih ročnih ur. Zgolj leto po ustanovitvi, petega decembra 2015, je bilo v enem dnevu ustvarjenih 800.000 evrov prihodkov. Tudi tokrat so se oglaševanja lotili prek vplivnežev na Instagramu, kar se je bogato obrestovalo.

Kot je za Influencive razložila uspešna podjetnica, ima v glavi ves čas vsaj 50 poslovnih idej. Za realizacijo se odloči, ko dobi občutek, da bi to lahko bilo to. Kot je dejala, pride do točke, ko si preprosto ne more pomagati, da ne bi začela razvijati ideje. Povedala je, da je podjetništvo trd oreh in podjetnik mora v sebi čutiti navdušenje in strast nad izdelkom, da bo lahko vztrajal in šel skozi različne izzive.

Van Rielova je priznala, da se je skozi poslovno pot srečala s številnimi izzivi in naredila tudi marsikatero napako. Povedala je, da je to normalno, del procesa. Pomembno je priznati svojo zmoto, sprejeti poraz, se iz njega nekaj naučiti in iti naprej, je še dodala.
image_alt
Namestitev Tesline solarne strehe po novem lažja, a dražja

Več iz rubrike