Mlad par s hrvaško Kavo prodrl v Ameriko
Mlad par se je posla lotil nekoliko drugače in s hrvaško blagovno znamko kave Kava prodrl tudi v ZDA.
Odpri galerijo
»Z veseljem sporočamo, da je Kava zdaj na voljo v kavarnah Dayglow v Los Angelesu in Čikagu. Hvaležni smo za priložnost in z veseljem delimo svojo ljubezen do kave z ameriškimi ljubitelji kave,« sta na Instagramu novico sporočila ustanovitelja.
Dayglow ima lokacije na Huntley Drive v zahodnem Hollywoodu, na Sunset Boulevard v Los Angelesu in na N Kimball Ave v Čikagu.
Zgodba o Kavi vključuje dve zaljubljeni osebi, njuni družini, številne prijatelje s premišljenimi idejami, ščepec otroških spominov in zelo nadarjena oblikovalca s podjetniško žilico.
Blagovno znamko kave Kava specialty je leta 2018 ustanovil mlad hrvaški par Ivana in Marko. Slednja, ki sta pred tem kot poročna fotografa potovala po svetu in se zaljubila v okus specialty kave, sta se ustalila na otoku Hvar, odprla svojo prvo trgovino kava37 in od takrat 'družino' razširila na tri dele – kava37 na Hvaru in kava2 ter kavaro, svojo pekarno, v Splitu. Paru so se po uspešni rasti podjetja pridružili še Nika, Miloš ter Tobi in tako je nastala 'kava.family'.
»Naše kavarne so poimenovane preprosto - kava - hrvaška beseda za kavo. Poleg tega ime predstavlja še številko ulice, v kateri je naša kavarna,« pojasnjujeta Ivana in Marko.
Njuna embalaža za kavo je skrbno izdelana; pozornost sta namenila podrobnostim in se dotaknila tudi zgodovine. Zelena barva na embalaži denimo odraža barvo rastlin na Hvaru, rumena je tradicionalna barva hiš na območju, modra predstavlja morje itd.
Par dodaja, da nihče v ekipi ni barist ali strokovnjak na področju kave. Njihov pristop do kave, posla in strank je pristop preprostosti, poštenosti in zavzetosti.
»Želimo, da so v naših trgovinah ljudje iz naše skupnosti, ki tam delajo, berejo in se pogovarjajo. Želimo, da naše prostore občutijo kot svojo podaljšano dnevno sobo. Navsezadnje smo družina,« zaključujeta mlada podjetnika.
Dayglow ima lokacije na Huntley Drive v zahodnem Hollywoodu, na Sunset Boulevard v Los Angelesu in na N Kimball Ave v Čikagu.
Zgodba o Kavi vključuje dve zaljubljeni osebi, njuni družini, številne prijatelje s premišljenimi idejami, ščepec otroških spominov in zelo nadarjena oblikovalca s podjetniško žilico.
Blagovno znamko kave Kava specialty je leta 2018 ustanovil mlad hrvaški par Ivana in Marko. Slednja, ki sta pred tem kot poročna fotografa potovala po svetu in se zaljubila v okus specialty kave, sta se ustalila na otoku Hvar, odprla svojo prvo trgovino kava37 in od takrat 'družino' razširila na tri dele – kava37 na Hvaru in kava2 ter kavaro, svojo pekarno, v Splitu. Paru so se po uspešni rasti podjetja pridružili še Nika, Miloš ter Tobi in tako je nastala 'kava.family'.
»Naše kavarne so poimenovane preprosto - kava - hrvaška beseda za kavo. Poleg tega ime predstavlja še številko ulice, v kateri je naša kavarna,« pojasnjujeta Ivana in Marko.
PREBERITE TUDI:
Njuna embalaža za kavo je skrbno izdelana; pozornost sta namenila podrobnostim in se dotaknila tudi zgodovine. Zelena barva na embalaži denimo odraža barvo rastlin na Hvaru, rumena je tradicionalna barva hiš na območju, modra predstavlja morje itd.
»Trenutno je na naši embalaži za kavo podoba Markovega pokojnega očeta iz leta 1965; leta, ko se je preselil v predel Splita, kjer je Marko odraščal. Gostoljubje je naše osnovno načelo. Podjetje pa je usmerjeno v preprost moto – praženje in kuhanje čudovitih kav od ljudi za ljudi,« pove Ivana.
Par dodaja, da nihče v ekipi ni barist ali strokovnjak na področju kave. Njihov pristop do kave, posla in strank je pristop preprostosti, poštenosti in zavzetosti.
»Želimo, da so v naših trgovinah ljudje iz naše skupnosti, ki tam delajo, berejo in se pogovarjajo. Želimo, da naše prostore občutijo kot svojo podaljšano dnevno sobo. Navsezadnje smo družina,« zaključujeta mlada podjetnika.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?