Kozmetična blagovna znamka, ki prevzema svet

Ustanoviteljica Vintner’s Daughter razlaga, kako njena blagovna znamka s svojo edinstveno vizijo na novo definira razkošje v svetu lepote.
Fotografija: April Gargiulo. Foto: Posnetek zaslona/ Nuovo Magazine
Odpri galerijo
April Gargiulo. Foto: Posnetek zaslona/ Nuovo Magazine

Običajno ustanavljanje kozmetične blagovne znamke pomeni izdelavo čim več izdelkov za različne stranke. April Gargiulo ustanoviteljica blagovne znamke za nego kože Vintner’s Daughter pa se je odločila za drugačno potezo. Podjetje je pred sedmimi leti ustanovila z enim izdelkom za nego kože, danes pa blagovna znamka ponuja samo dva izdelka, navaja Nuovo Magazine.

image_alt
Hrvatica svojo strast pretvorila v posel s kozmetičnimi produkti

Ne gre za razkošje, temveč za obrt

April prihaja iz družine vinarjev, edine izkušnje, ki jih je imela pred ustanovitvijo podjetja, si je nabrala kot potrošnik. Pa še te so bile večinoma negativne.

Med prvo nosečnostjo je začela raziskovati sestavine v luksuznih izdelkih, ki jih je takrat uporabljala. Kmalu je ugotovila, da so kozmetični izdelki vse prej kot luksuzni. Kot vodja prodaje in marketinga v družinskem podjetju Gargiulo Vineyards se je dobro zavedala, da so najbolj pomembne kakovostne sestavine.

»Vinarji vlagajo v kakovost in spoštujejo sestavine, surovine in način izdelave. Bližnjice niso dovoljene,« pravi Gargiulova in dodaja, da je odraščala v takem svetu in da je to edini način, kako razmišlja o razkošju.  

»Nikoli nisem razmišljala, da gre za drago steklenico vina, ampak da gre za obrt,« še pove mlada nekonvencionalna podjetnica.

Da je dosegla pravo kakovost si je vzela čas za izdelavo izdelka

Poznavalci menijo, da je blagovna znamka Vintner’s Daughter nekaj posebnega iz več razlogov. Predvsem pa zato ker je ustvarjena za spodbujanje zdravja kože in ne za reševanje težav. Gargiulova meni, da so izrazi, kot so "antiaging" ali "korektivno", ki jih običajno uporabljajo ustvarjalci kozmetike neprimerni, saj ustvarjajo strah in negotovost. April pa želi, da njeni izdelki vsem strankam vlijejo samozavest, ne glede na njihovo stanje kože.  

image_alt
Ameriška tiktokerka, ki z Excelovimi tečaji služi milijone

Ustvarjanje luksuznih lepotnih izdelkov zahteva čas. Gargiulova je svoj prvi izdelek lansirala šele dve leti in pol po začetku dela na blagovni znamki, navaja Nuovo Magazine.

Različni laboratoriji so ji govorili, da ni treba, da ji izdelava izdelka vzame veliko časa in da lahko ubere bližnjice, vendar je vedela, da na tak način kakovost izdelka ne bo enaka.

Manj je več

Serum, 100-odstotno naravno olje za obraz, formuliran z vitamini, minerali, maščobnimi kislinami in antioksidanti, je zasnovan tako, da je primeren za vsak tip kože, ne glede na starost ali težave.

Foto: Posnetek zaslona/ Nuovo Magazine
Foto: Posnetek zaslona/ Nuovo Magazine

Leta 2019 je bil lansiran še drugi izdelek, esenca za aktivno zdravljenje. Za razliko od aktivnega rastlinskega seruma na osnovi olja je ta izdelek na osnovi vode, kar pomeni, da lahko vključuje vodotopne sestavine, ki so pomembne za zdravje kože. Vsebuje tudi hialuronsko kislino za vlago, protivnetno moringo ter prebiotike in probiotike.

Gargiulova pravi, da sta ta dva izdelka vse, kar potrebuje koža. »Manj je več,« pravi April in dodaja, da je to dobro tudi za okolje. »Trajnost je zelo pomembna, zato se osredotočamo na vse od surovin, zavednih predelovalcev in proizvajalcev, do dela z laboratoriji in reciklirane embalaže,« pravi April.

image_alt
O slovenskem podjetju Bird Buddy poročali na CNN

Kot je še povedala Gargiulova je sicer dobiček pomemben, vendar ni denar tisto, kar jo spravi iz postelje. »Prepričana sem v to, kar počnemo, v povezanost z našimi strankami in rezultate, ki jih dobimo,« je še povedala podjetnica.

Več iz rubrike

Komentarji: