Praktični nasveti za uspešen zagon podjetja

Katere nasvete morate upoštevati, če želite uspešno zagnati podjetje?
Fotografija: Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
Foto: Shutterstock

Številni so mnenja, da je podjetje dokaj enostavno zagnati. Načeloma to velja, vseeno pa obstajajo določene ovire, ki lahko preprečijo začetek uspešnega poslovanja. Spletna stran Enterpreneur navaja nekaj pomembnih nasvetov, z upoštevanjem katerih boste lažje ustanovili svoje podjetje.

image_alt
Povpraševanje po teh poklicih izjemno raste

Ideja

Če hočete ustanoviti zagonsko podjetje, morate najprej imeti dobro idejo. Strokovnjaki svetujejo, da se odločite za nekaj, kar vas strastno zanima, saj se boste tako avtomatsko bolj potrudili.

Naslednji korak je raziskava trga. Prepričati se morate namreč, da za vaš izdelek ali storitev obstaja trg oziroma da ni že prenasičen. Verjetno si ne želite vložiti veliko truda in denarja v nekaj, kar nato ne bo šlo v prodajo.

Dobra strategija

Za uspešen zagon podjetja je ključna dobra strategija. Raziskave so namreč pokazale, da kot posledica slabega načrtovanja kar 20 odstotkov podjetij propade v prvih dveh letih.

image_alt
LinkedInov profil: Napake, ki jih ne bi smeli narediti

Številni strokovnjaki menijo, da mora načrt vsebovati vse od opredelitve cilja do razvoja strategije, najbolj pomembne točke pa so: dolgoročna vizija podjetja, strategija podjetja za doseganje ciljev, zaposlovanje oseb za pomoč pri doseganju ciljev, opredelitev stroškov in prihodkov, oceno časovnega okvirja zagona podjetja, načrt trženja in določitev ključnih kazalnikov za uspešnost za lažje spremljanje napredka podjetja.

Prisotnost na spletu

Eden ključnih dejavnikov za uspeh podjetja je dobra predstavitev na spletu. Nedavna raziskava je namreč pokazala, da več kot 50 odstotkov ljudi raje kupuje preko spleta kot pa v fizični trgovini. Poskrbeti morate za dobro uporabniško izkušnjo, pri čemer pa kvalitetna spletna stran igra ključno vlogo, menijo strokovnjaki.

Foto: Oleksandr Briagin/Getty Images/iStockphoto
Foto: Oleksandr Briagin/Getty Images/iStockphoto

Poskrbite za bazo strank in izračunajte, koliko lahko le-ta prispeva k ustvarjanju prihodkov. Pred zagonom podjetja preverite, da vaša spletna stran dobro deluje in da vsebuje dovolj kvalitetne vsebine, da bo prepričala potencialne stranke. Pazite, da imate urejene določene podrobnosti, ki lahko odženejo stranke, kot je na primer več načinov plačila.

Strategija trženja

Nekateri strokovnjaki priporočajo, da začnete oglaševati svoje podjetje vsaj leto in pol pred začetkom poslovanja. Pazite le, da izberete pravilno taktiko glede na ciljno publiko. Eden izmed načinov, s katerim ne morete zgrešiti, je mailing lista. Vzpostavitev odnosa s potencialnimi strankami še pred začetkom poslovanja lahko veliko pripomore k uspešnemu zagonu podjetja, navaja Enterpreneur.

Poleg email marketinga je pomembno tudi trženje na socialnih omrežjih. Vendar strokovnjaki opozarjajo, da je lahko trženje na družbenih omrežjih prezgodaj v procesu napačna poteza. Paziti morate tudi, da je prilagodljivo ciljni publiki. Nekateri potrošniki namreč ne uporabljajo Facebooka, Instagrama ali Twitterja.

image_alt
Nekateri menedžerji odločno proti delu na daljavo

Ne glede na to, za katero socialno omrežje se boste odločili, si za trženje vzemite čas in najprej spoznajte svoje potencialne stranke. Dobro poznavanje kupcev je namreč najbolj pomembno za uspeh podjetja, menijo poznavalci.

Več iz rubrike