24-letnici stranke za umetnino plačajo tudi 10.000 dolarjev
Elena Gatti je z risanjem živali pričela že pri petih letih, toda ni si predstavljala, da bo to tudi njen prihodek. Ko je bila stara 7 let, je izvedela, da je disleksična, zato se je zatekla v umetnost, ki je hitro postala več kot le ustvarjalni izhod. S pomočjo risanja si je zgradila samozavest in sklenila prijateljstva v osnovni šoli.
Danes ima 24-letnica stranski posel Fiorenza Art s sedežem v Chicagu, ki ji zgolj v enem mesecu prinesel okrog 32.000 dolarjev od prodaje, navaja CNBC Make It. Prav tako dela tudi kot umetniška direktorica v agenciji za odnose z javnostmi, kjer oblikuje za glasbenike in skupine, kot sta Harry Styles (nekdanji član zasedbe One Direction) in Mt. Joy.
Pričelo se je z Instagramom
Vse se je začelo na Instagramu, kjer je Gattijeva pričela objavljati risbe, ki jih je je ustvarjala med svojim študijem. Na njen izrazit in drzen slog slog umetnosti so imeli vpliv starinski italijanski oglasi.
Šele ko je izbruhnila pandemija, se je odločila vlagati v oblikovanje svoje blagovne znamke. Po nekaj tednih razvijanja strateškega plana z ekipo za njeno podjetje in nekaj plačanih oglasov na Instagramu po približno 50 dolarjev za vsakega, je njena umetnost požela komaj kaj pozornosti.
Od tedaj naprej se je odločila, da bo risala samo tisto, kar jo osrečuje in ne kar so pričakovali drugi. V nekaj mesecih se je pristnost izplačala. Kontaktirali so jo iz Casetify, ki je blagovna znamka ohišja za telefone s sedežem v Hongkongu in februarja 2021 je predstavila svojo prvo kolekcijo. Število njenih sledilcev na Instagramu je naraslo na približno 30.000 uporabnikov.
Izjemna priložnost
Nato se je junija 2021 zgodilo še eno neverjetno naključje. Član Stylesove ekipe ji je poslal neposredno sporočilo na Instagramu in jo prosil, da pomaga pri oblikovanju promocijskega blaga za njegovo prihajajočo turnejo. Všeč jim je bil njen stil, zlasti zajčki, ki so bili kasneje tudi predstavljena podoba na koncertih Harryja Stylesa: Love on Tour. Bili so tudi na puloverjih, torbah, kapah in drugih izdelkih. Na turneji skupine je bilo več kot 700.000 oboževalcev, kar je veliko pripomoglo k njeni prepoznavnosti.
Od novembra se je prodaja umirila, a stranski posel ostaja razmeroma donosen. Fiorenza je v letu 2022 samo s spletno prodajo umetnin, oblačil, torb in celo odej zaslužila približno 15.000 dolarjev.
»Moč, ki jo ima Instagram za umetnike in ustvarjalce, je neresnična,« pravi. Do februarja 2022 je prodala svoj tisoči natis in dosegla 100.000 sledilcev na Instagramu. Kljub temu, ko je v svojem poslu dve leti in pol, pravi, da se mora še veliko naučiti. Danes še objavlja svoje umetnine na Instagramu, a večji dohodki prihajajo od prodaje natisov na njenem spletnem mestu in sklenitve donosnih poslov s strankami, od katerih nekatere plačajo tudi 10.000 dolarjev na kos.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?