Hrvaški Rimac postavil svetovni rekord
Rimac Nevera je nedavno dosegla svetovni rekord za serijski avto z najboljšimi pospeški.
Odpri galerijo
Junija letos je Rimac Nevera postavila neuradni svetovni rekord za serijski avtomobil z najhitrejšimi pospeški. Pred kratkim je napočil čas za ponovni preizkus njenih zmogljivosti na ameriškem dirkališču Famoso s strokovnjaki iz DragTimesa.
Preizkusa zmogljivosti avtomobila se je lotil Brooks Weiselblat. Nevera je imela pri tem na sebi pnevmatike Michelin Pilot Sport 4S. Test je bil izveden na dirkališču, pri čemer je temperatura zraka znašala 37 stopinj Celzija, temperatura tal pa 65 stopinj Celzija.
Ob vklopu Launch Control funkcije, pri čemer je treba z levo nogo zavirati, nato pa pritisniti na plin, je Nevera dosegla svojih 1914 konjskih moči s pomočjo štirih ločenih elektromotorjev. Neverini napredni nadzorni sistemi so med pospeševanjem nenehno spremljali, katera kolesa imajo največji oprijem. Tako se je moč enakomerno porazdelila po vozilu, pospešek pa se je povečeval, ko je nadaljevala z vožnjo po stezi.
Nevera je po 400 metrih vožnje dosegla svojo največjo hitrost 270 kilometrov na uro. Za doseganje te hitrosti je potrebovala zgolj 8,58 sekunde. Rekord je bil dosežen po 11. poskusu.
Pred tem je znašal Neverin neuradni rekord za dosego enake hitrosti 8,62 sekunde. Predhodni test je bil izveden na hrvaških tleh. Tokrat je bil rezultat boljši, s tem pa je bil postavljen nov rekord, ki je objektivno preverljiv. Kot je bilo ugotovljeno, je Neverine zmogljivosti možno še izboljšati z nekaterimi posodobitvami programske opreme.
»To je bil naš prvi test na tovrstni stezi, zato nismo vedeli, kaj lahko pričakujemo. Sprva smo dobili slabše številke, kot smo pričakovali; 8,7 in 8,8 sekunde. Ker je temperatura proge znašala 65 stopinj Celzija, smo morali izvesti nekatere prilagoditve. Neverin sistem nadzora zazna tip terena in temu prilagodi navore na kolesih. Po določenih prilagoditvah in različnih strategijah ogrevanja pnevmatik smo uspeli doseči boljše rezultate. Brooks nam je pomagal s svojimi izkušnjami in uspeli smo doseči svetovni rekord za serijski avtomobil z najhitrejšimi pospeški. S tem smo premagali tudi svoj lastni rekord. Kljub temu smo prepričani, da lahko Nevera pokaže še več in da lahko z več izkušnjami in preizkušnjami na tovrstni podlagi dosežemo še boljši rezultat,« je dejal testni in razvojni voznik Miroslav Zrnčević.
Kot je dodal ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Rimac Automobili Mate Rimac, lahko Nevera poleg hitrosti voznikom ponudi še mnogo več. Precej velik akumulator ji omogoča, da z enim polnjenjem prevozi 550 kilometrov. Sistem Rimac All-Wheel-Torque Vectoring 2 omogoča vozilu tako agilnost kot hitrost. Ima električno nastavljive blažilnike in aktivno aerodinamiko, s čimer zagotavlja udobno in tiho vožnjo.
Preizkusa zmogljivosti avtomobila se je lotil Brooks Weiselblat. Nevera je imela pri tem na sebi pnevmatike Michelin Pilot Sport 4S. Test je bil izveden na dirkališču, pri čemer je temperatura zraka znašala 37 stopinj Celzija, temperatura tal pa 65 stopinj Celzija.
Ob vklopu Launch Control funkcije, pri čemer je treba z levo nogo zavirati, nato pa pritisniti na plin, je Nevera dosegla svojih 1914 konjskih moči s pomočjo štirih ločenih elektromotorjev. Neverini napredni nadzorni sistemi so med pospeševanjem nenehno spremljali, katera kolesa imajo največji oprijem. Tako se je moč enakomerno porazdelila po vozilu, pospešek pa se je povečeval, ko je nadaljevala z vožnjo po stezi.
Nevera je po 400 metrih vožnje dosegla svojo največjo hitrost 270 kilometrov na uro. Za doseganje te hitrosti je potrebovala zgolj 8,58 sekunde. Rekord je bil dosežen po 11. poskusu.
Neverine zmogljivosti bi se lahko še izboljšale
Pred tem je znašal Neverin neuradni rekord za dosego enake hitrosti 8,62 sekunde. Predhodni test je bil izveden na hrvaških tleh. Tokrat je bil rezultat boljši, s tem pa je bil postavljen nov rekord, ki je objektivno preverljiv. Kot je bilo ugotovljeno, je Neverine zmogljivosti možno še izboljšati z nekaterimi posodobitvami programske opreme.
»To je bil naš prvi test na tovrstni stezi, zato nismo vedeli, kaj lahko pričakujemo. Sprva smo dobili slabše številke, kot smo pričakovali; 8,7 in 8,8 sekunde. Ker je temperatura proge znašala 65 stopinj Celzija, smo morali izvesti nekatere prilagoditve. Neverin sistem nadzora zazna tip terena in temu prilagodi navore na kolesih. Po določenih prilagoditvah in različnih strategijah ogrevanja pnevmatik smo uspeli doseči boljše rezultate. Brooks nam je pomagal s svojimi izkušnjami in uspeli smo doseči svetovni rekord za serijski avtomobil z najhitrejšimi pospeški. S tem smo premagali tudi svoj lastni rekord. Kljub temu smo prepričani, da lahko Nevera pokaže še več in da lahko z več izkušnjami in preizkušnjami na tovrstni podlagi dosežemo še boljši rezultat,« je dejal testni in razvojni voznik Miroslav Zrnčević.
Kot je dodal ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Rimac Automobili Mate Rimac, lahko Nevera poleg hitrosti voznikom ponudi še mnogo več. Precej velik akumulator ji omogoča, da z enim polnjenjem prevozi 550 kilometrov. Sistem Rimac All-Wheel-Torque Vectoring 2 omogoča vozilu tako agilnost kot hitrost. Ima električno nastavljive blažilnike in aktivno aerodinamiko, s čimer zagotavlja udobno in tiho vožnjo.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost