Nova smer razvoja legendarne blagovne znamke

Novi lastnik Elana razvija podjetje in išče sinergije v skupini.
Fotografija: Elan. Foto: arhiv podjetja
Odpri galerijo
Elan. Foto: arhiv podjetja

Elan, blagovna znamka za smuči in jadrnice, se bo v prihodnje razvijala v smer vodnih športov. Proizvodnji jadrnic dodajajo prodajo kajakov, kanujev in Supov, so sporočili iz podjetja.

»To je nov prodajni program za vodne športe, namenjen aktivnemu preživljanju prostega časa poleti, na rekah, jezerih in v morju,« so še zapisali.
image_alt
Elon Musk napovedal popolnoma nov model Tesle za 25.000 dolarjev

Elan je sicer znan po proizvodnji smuči in jadrnic, pred leti so se želeli ukvarjati s kolesi, vendar neuspešno. Decembra 2018 je v lastništvo Elan prišel finski sklad KJK, Elan pa je postal pomemben član skupine KJK Sports. V njej so proizvajalec kajakov in kanujev Zegul in Tahe, proizvajalec Supov ter druga podjetja, ki se ukvarjajo s športno opremo. Širjenje blagovne znamke tako pomeni iskanje sinergij v skupini KJK Sports.
image_alt
Naprodaj stanovanja na največji superjahti na svetu

»Program izdelkov za vodne športe je novost, ki je umeščena v okoljih, kjer je Elan že prisoten in dobro poznan. To so v prvi vrsti alpska in predalpska področja, ki s svojimi jezeri in rekami ponujajo številne možnosti aktivnega preživljanja prostega časa v objemu narave,« so še sporočili iz Elana.

Več iz rubrike

Komentarji: