Nakupovalna platforma Shoppster debitira v Srbiji, jeseni bo predstavljena v Sloveniji
V Sloveniji bo zaživela nova nakupovalna platforma United Group shoppster.com.
Odpri galerijo
Ponudnik telekomunikacijskih in medijskih storitev United Group je dejal, da bo njegova nova regionalna spletna nakupovalna platforma za elektronsko poslovanje shoppster.com, ki je bila ta teden predstavljena v Srbiji, na voljo na slovenskem trg jeseni 2020.
Jeseni bo skupina hkrati začela še s televizijskim kanalom Shoppster na obeh trgih in v drugih državah v regiji, so zapisali pri United Group.
Shoppster nudi elektronsko poslovanje z največjo integrirano spletno in televizijsko nakupovalno platformo, ki bo poleg priljubljenih svetovnih blagovnih znamk ponujala tudi lokalno narejene izdelke in edinstveno linijo izdelkov pod lastno blagovno znamko, glasi izjava.
»Shoppster bo zagotovil izkušnjo spletnega nakupovanja, enakovredno svetovno priznanim spletnim trgovinskim platformam, kot so Amazon, Wish ali Allegra na Poljskem,« so dejali pri United Group in dodali, da bo v začetku platforma ponudila več kot 20 priljubljenih kategorij izdelkov, kot so elektronika, dom in vrtnarjenje, orodja, moda, otroški predmeti, kuhinjski aparati in drugo.
Platforma je potrebovala dve leti za razvoj - s pomočjo vrhunskih regionalnih in svetovnih prodajnih, IT in medijskih strokovnjakov. Še bolj se je okrepila zahvaljujoč nakupu priljubljenih spletnih platform Tako Lako v Srbiji in Ideo v Sloveniji, so sporočili iz United Group.
»Po pridobitvah telekomunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi skupina začenja povsem novo fazo poslovanja,« so še dodali.
V jugovzhodni Evropi je amsterdamska skupina prisotna v Srbiji, Sloveniji, na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Črni gori in Severni Makedoniji, pa tudi v Bolgariji, kjer je nedavno pridobila bolgarsko telekomunikacijsko podjetje (BTC), ki deluje pod blagovno znamko Vivacom.
Jeseni bo skupina hkrati začela še s televizijskim kanalom Shoppster na obeh trgih in v drugih državah v regiji, so zapisali pri United Group.
Shoppster nudi elektronsko poslovanje z največjo integrirano spletno in televizijsko nakupovalno platformo, ki bo poleg priljubljenih svetovnih blagovnih znamk ponujala tudi lokalno narejene izdelke in edinstveno linijo izdelkov pod lastno blagovno znamko, glasi izjava.
PREBERITE TUDI:
»Shoppster bo zagotovil izkušnjo spletnega nakupovanja, enakovredno svetovno priznanim spletnim trgovinskim platformam, kot so Amazon, Wish ali Allegra na Poljskem,« so dejali pri United Group in dodali, da bo v začetku platforma ponudila več kot 20 priljubljenih kategorij izdelkov, kot so elektronika, dom in vrtnarjenje, orodja, moda, otroški predmeti, kuhinjski aparati in drugo.
Platforma je potrebovala dve leti za razvoj - s pomočjo vrhunskih regionalnih in svetovnih prodajnih, IT in medijskih strokovnjakov. Še bolj se je okrepila zahvaljujoč nakupu priljubljenih spletnih platform Tako Lako v Srbiji in Ideo v Sloveniji, so sporočili iz United Group.
»Po pridobitvah telekomunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi skupina začenja povsem novo fazo poslovanja,« so še dodali.
V jugovzhodni Evropi je amsterdamska skupina prisotna v Srbiji, Sloveniji, na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Črni gori in Severni Makedoniji, pa tudi v Bolgariji, kjer je nedavno pridobila bolgarsko telekomunikacijsko podjetje (BTC), ki deluje pod blagovno znamko Vivacom.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost