Fastly, podjetje, ki je zasenčilo Zoom

Analitiki trdijo, da je Fastly izjemno uspešen v koronakrizi. Cena delnic še vedno raste.
Fotografija: Foto: fastly.com
Odpri galerijo
Foto: fastly.com

Medtem ko je Zoom, podjetje za videokonference, ki ga je večina uporabljala v zadnjih treh mesecih, od februarja doživel 159-odstotni tržni porast, je ponudnik storitev računalništva v oblaku v istem časovnem obdobju pridobil več kot 222 odstotkov.

Večina analitikov meni, med njimi tudi Brad Zelnick iz Credit Suisse, da se je Fastly »malo izgubil«, ampak zdaj je zagotovo »v ospredju«, je poročal Fortune

 
Fastly je podjetje za dostavo vsebin (CDN), ki uporabnikom pomaga hitreje gledati digitalno vsebino. Analitiki trdijo, da je konkurenca na trgu CDN močna, a se Fastly loči od ostalih. Njegova platforma v oblaku uporablja fleksibilno programsko omrežje.

Podjetje podpira tudi razvoj programske opreme in ponuja tudi varnost, dostavo videov in tako imenovane robne storitve računalništva. Nekateri njegovi največji kupci so med drugimi Airbnb, Spotify, Shopify, Slack Technologies, Ticketmaster, GitHub, Twitter, New York Times in Stripe, je pisal Investor's Business Daily (IBD).
 


Prihodki Fastlya so se v prvem četrtletju letos v primerjavi z letom prej povišali za 38 odstotkov in dosegli 63 milijonov ameriških dolarjev.
 
V naslednjih letih bo to podjetje najbrž hitro raslo, saj se podjetja nagibajo k računalniški infrastrukturi kot storitvi (IaaS).
 

Več iz rubrike

ikonomija

Zaradi nakita morda ne bo smel nastopiti na domači dirki

Krovna zveza Formule 1 je že pred časom zahtevala, da Hamilton zaradi varnosti odstrani del nakita, ki ga nosi - gre za uhan oziroma okrasni vijak v nosu.

ikonomija

H&M skrbi, da bomo zaradi podražitev manj zapravljali za oblačila

Družba H&M beleži rast dobička, koristi pa imajo od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje.

ikonomija

Nemški delodajalci in potrošniki so zaskrbljeni

Nemški raziskovalni inštitut GfK ugotavlja, da je razpoloženje nemških potrošnikov doseglo najnižjo raven od leta 1991, odkar merijo kazalnik zaupanja.

ikonomija

Virtualna resničnost je tu. Metaverzum je strašljiv!

Kaj je te teden novega na področju metaverzuma: med vodilnimi podjetji Adobe Inc.

Komentarji: