McDonalds uvaja umetno inteligenco za sprejem naročil
Izvršni direktor McDonaldsa je pojasnil, da je IBM idealen partner glede na njihovo znanje s področja umetne inteligence in tehnologije prepoznavanja glasu. IBM naj bi pomagal pospešiti nadaljnji razvoj in uvedbo tehnologije za avtomatsko sprejemanje naročil (AOT) pri največji verigi restavracij s hitro hrano na svetu, ki dnevno postreže 68 milijonov strank po vsem svetu.
Test je pokazal znatne koristi
McDonalds je v sredo, 27. oktobra, sporočil, da je z IBM-om sklenil strateško partnerstvo za razvoj tehnologije umetne inteligence. Ta bo pomagala verigi restavracij s hitro prehrano avtomatizirati vozne poti in zmanjšati čakalne vrste.
V okviru dogovora bo IBM prevzel podjetje McD Tech Labs, ki je bilo znano kot Apprente, preden ga je leta 2019 kupil McDonalds. McDonalds sicer ni razkril finančnih pogojev, pod katerimi je bil posel sklenjen. »Po mojem mnenju je IBM McDonaldsov idealen parter glede na njihovo strokovno znanje in izkušnje pri izgradnji rešitev za oskrbo strank, ki jih poganjata umetna inteligenca in prepoznavanju glasu,« je v sredo na poslovnem klicu z analitiki dejal McDonaldsov izvršni direktor Chris Kempczinski.
Junija je Kempczinski na isti konferenci, na kateri je razkril test v Chicagu, predstavil McDonaldovo strategijo za tehnološke prevzeme. »Če se bomo odločili za prevzem, bo to za kratek čas, nato pa ga bomo pripeljali v podjetje, ga zagnali, ga razširili ter ga ponovno prenesli in poiskali partnerja, ki bo delal in ga razširil za nas,« je dejal izvršni direktor McDonaldsa.
Finančni direktor McDonaldsa Kevin Ozan je dejal, da bo manj kot 100 zaposlenih zapustilo McDonalds in se zaposlilo pri IBM-u, navaja CNBC. »To ne bo imelo velikega vpliva na finančne izkaze, plus ali minus, bom rekel za naprej,« je dejal Ozan.
Dobri rezultati kljub pandemiji
McDonalds je v tretjem četrtletju na račun višjih cen in ob odpiranju več trgov po pandemiji na letni ravni zabeležil 22-odstotno rast čistega dobička. Ta se je ustavil pri 1,86 milijarde evrov, je sporočila francoska tiskovna agencija (AFP).
Velikan s hitro prehrano je na ameriškem trgu, ki velja za njegovega največjega, zaradi višjih stroškov sestavin in dražje delovne sile zvišal cene, kar pa ni zmanjšalo obiska njegovih restavracij. Obseg naročil se je v ZDA glede na njihovo poslovno poročilo celo povečal.
Dobro prodajo je McDonalds v tretjem četrtletju beležil tudi v Veliki Britaniji, na Japonskem in v Latinski Ameriki, medtem ko so prodajo v Kanadi, Franciji in Nemčiji označili za solidno, navaja STA. Njihova prodaja se je zaradi zaostritve zdravstvenih razmer znižala na Kitajskem in v Avstraliji. McDonalds sicer dnevno postreže 68 milijonov strank v 119 državah sveta in ima skupno 36.535 restavracij.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost