Najbolj divje počitnice super bogatih
Od najema pingvinov pa do luksuzne večerje za 300.000 dolarjev in lova na zaklad po celi Evropi - takšne so dopustniške želje najbogatejših zemljanov.
Odpri galerijo
Najbogatejši zemljani si lahko na potovanjih privoščijo praktično vse, ob tem pa se običajno opirajo na kreativne ponudnike luksuznih potovanj in doživetij, ki skrbno načrtujejo celoten njihov dopust, piše CNN Travel.
»Naša skupina deluje v izkušeni mreži ponudnikov doživetij po celem svetu. Ti so seznanjeni z našim delovanjem in vedo kakšna doživetja želimo uvrstiti v svojo ponudbo,« pravi soustanovitelj podjetja za luksuzna potovanja Black Tomato Tom Marchant.
Glavna naloga agentov luksuznih potovanj je pretvarjanje sanj v resničnost. Tako lahko organizirajo večerjo s svetovno znanim kuharjem za 300.000 dolarjev ali pa načrtujejo tabor za nočitev v stepi na severu Sahare. Pravijo, da je cilj za njih vselej enak: nemogoče delajo mogoče.
Primer razkošnega dopusta je doživetje šestčlanske družine iz New Yorka, ki jim je agencija Element Lifestyle zagotovila ključe do Sikstinske kapele v Rimu. Družina si je lahko sama ogledala Michelangelove freske in notranjost kapele, za kar so morali odšteti 75.000 dolarjev.
Tudi vzhodne države premorejo turistične agencije, ki so specializirana za pregrešna doživetja. Takšna je agencija Remote Lands, ki je korejsko-ameriški štiričlanski družini pomagala pri zakupu vseh 12 prvorazrednih sedežev na letalu. Družina je samo za en sedež morala odšteti 20.000 dolarjev, zato pa so lahko povsem sami uživali v kabini letalske družbe Korean Air.
Agencije svojim klientom priskrbijo tudi vize, obenem pa poskrbijo, da so državni organi hitrejši in fleksibilnejši pri izdajanju tovrstnih dokumentov. Ko je družina enemu od svojih otrok pozabila urediti Mjanmarsko vizo, je na pomoč priskočila večkrat nagrajena potovalna agencija Red Savanah. Agent omenjene agencije je vodjo oddelka za priseljevanje v Yangonu dejansko uspel prepričati, da potrdi potrebne dokumente za pridobitev vize, medtem ko so bili klienti še vedno v letalu. Ob pristanku je viza že čakala na letališču.
Najbogatejši zemljani si torej lahko privoščijo obisk praktično vsakega koščka sveta, so pa ob tem nadvse odvisni od iznajdljivih in kreativnih ekip potovalnih agentov, ki urejajo vse potrebno za potovanje.
Nekateri zakorakamo v hotelsko sobo, kjer nas ob brisačah lahko čaka še čokolada in morda steklenica šampanjca. Drugi pa kot presenečenje v svoji sobi zagledajo žive pingvine iz okoliškega živalskega vrta. Tako je namreč ustanovitelj agencije Element Lifestyle Michael Albanese ob enkratni priložnosti presenetil svojega klienta, čigar punca je bila obsedena s pingvini.
»Ko smo izvedeli, da je punca našega klienta obsedena s pingvini, se nam je utrnila nora ideja. Lahko najamemo pingvina? Kako bi se na to idejo odzvali v hotelu? Začeli smo urejati vse potrebno, na koncu izvedba niti ni bila tako zahtevna,« opiše situacijo Albanese. Skupno so bili v sobi trije pingvini, od tega je bil eden nezadovoljen s situacijo in je le stal v kotu. Po besedah vseh udeleženih je dogodek vseeno zaznamoval celoten vikend.
Albanese sodeluje s strankami, ki v povprečju za dva tedna počitnic zapravijo med 100.000 in 200.000 dolarji. Med drugim je za družine in skupine prijateljev že oblikoval lov na zaklad, ki je potekal po celi Evropi. Lov se je zaključil z izvedbo unikatne pesmi, ki jo je napisal in izvedel priznan izvajalec. Spet drugim pa več pomeni hrana in doživetje večerje. Tako so za enega od svojih klientov načrtovali večerjo z osmimi hodi, ki jo je skuhal slaven kuhar Eric Ripert v Le Bernardin v New Yorku. Priznan kuhar sicer ne kuha na zasebnih dogodkih, zato so ga morali prepričevati več mesecev. Večerja je stala več kot 300.000 dolarjev.
Agentje pravijo, da je izvedba prestižnih potovanj vsakokrat nov izziv, saj se načrtovanja lotijo na individualni ravni, obenem pa si želijo, da so doživetja karseda unikatna in nepozabna.
Turistične agencije za luksuz
»Naša skupina deluje v izkušeni mreži ponudnikov doživetij po celem svetu. Ti so seznanjeni z našim delovanjem in vedo kakšna doživetja želimo uvrstiti v svojo ponudbo,« pravi soustanovitelj podjetja za luksuzna potovanja Black Tomato Tom Marchant.
Glavna naloga agentov luksuznih potovanj je pretvarjanje sanj v resničnost. Tako lahko organizirajo večerjo s svetovno znanim kuharjem za 300.000 dolarjev ali pa načrtujejo tabor za nočitev v stepi na severu Sahare. Pravijo, da je cilj za njih vselej enak: nemogoče delajo mogoče.
Neomejen dostop in fleksibilnost kapitala
Primer razkošnega dopusta je doživetje šestčlanske družine iz New Yorka, ki jim je agencija Element Lifestyle zagotovila ključe do Sikstinske kapele v Rimu. Družina si je lahko sama ogledala Michelangelove freske in notranjost kapele, za kar so morali odšteti 75.000 dolarjev.
Tudi vzhodne države premorejo turistične agencije, ki so specializirana za pregrešna doživetja. Takšna je agencija Remote Lands, ki je korejsko-ameriški štiričlanski družini pomagala pri zakupu vseh 12 prvorazrednih sedežev na letalu. Družina je samo za en sedež morala odšteti 20.000 dolarjev, zato pa so lahko povsem sami uživali v kabini letalske družbe Korean Air.
PREBERITE TUDI:
Agencije svojim klientom priskrbijo tudi vize, obenem pa poskrbijo, da so državni organi hitrejši in fleksibilnejši pri izdajanju tovrstnih dokumentov. Ko je družina enemu od svojih otrok pozabila urediti Mjanmarsko vizo, je na pomoč priskočila večkrat nagrajena potovalna agencija Red Savanah. Agent omenjene agencije je vodjo oddelka za priseljevanje v Yangonu dejansko uspel prepričati, da potrdi potrebne dokumente za pridobitev vize, medtem ko so bili klienti še vedno v letalu. Ob pristanku je viza že čakala na letališču.
Najbogatejši zemljani si torej lahko privoščijo obisk praktično vsakega koščka sveta, so pa ob tem nadvse odvisni od iznajdljivih in kreativnih ekip potovalnih agentov, ki urejajo vse potrebno za potovanje.
Vsakokratni presežki
Nekateri zakorakamo v hotelsko sobo, kjer nas ob brisačah lahko čaka še čokolada in morda steklenica šampanjca. Drugi pa kot presenečenje v svoji sobi zagledajo žive pingvine iz okoliškega živalskega vrta. Tako je namreč ustanovitelj agencije Element Lifestyle Michael Albanese ob enkratni priložnosti presenetil svojega klienta, čigar punca je bila obsedena s pingvini.
»Ko smo izvedeli, da je punca našega klienta obsedena s pingvini, se nam je utrnila nora ideja. Lahko najamemo pingvina? Kako bi se na to idejo odzvali v hotelu? Začeli smo urejati vse potrebno, na koncu izvedba niti ni bila tako zahtevna,« opiše situacijo Albanese. Skupno so bili v sobi trije pingvini, od tega je bil eden nezadovoljen s situacijo in je le stal v kotu. Po besedah vseh udeleženih je dogodek vseeno zaznamoval celoten vikend.
Albanese sodeluje s strankami, ki v povprečju za dva tedna počitnic zapravijo med 100.000 in 200.000 dolarji. Med drugim je za družine in skupine prijateljev že oblikoval lov na zaklad, ki je potekal po celi Evropi. Lov se je zaključil z izvedbo unikatne pesmi, ki jo je napisal in izvedel priznan izvajalec. Spet drugim pa več pomeni hrana in doživetje večerje. Tako so za enega od svojih klientov načrtovali večerjo z osmimi hodi, ki jo je skuhal slaven kuhar Eric Ripert v Le Bernardin v New Yorku. Priznan kuhar sicer ne kuha na zasebnih dogodkih, zato so ga morali prepričevati več mesecev. Večerja je stala več kot 300.000 dolarjev.
Agentje pravijo, da je izvedba prestižnih potovanj vsakokrat nov izziv, saj se načrtovanja lotijo na individualni ravni, obenem pa si želijo, da so doživetja karseda unikatna in nepozabna.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost