Ferrari kljub motnjam v dobavni verigi kuje rekordne dobičke

Ferrari si na podlagi rekordnih rezultatov prvega polletja obeta velik celoletni dobiček.
Fotografija: Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna. Foto: FLAVIO LO SCALZO/Reuters
Odpri galerijo
Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna. Foto: FLAVIO LO SCALZO/Reuters

Rekordni rezultati v drugem četrtletju in izjemno povpraševanje po dragih športnih in potovalnih avtomobilih so povod, da je Ferrari zvišal napovedi za leto 2022.

image_alt
Alibaba in Teslin tekmec Xpeng se združujeta

Bogate stranke zaščitene pred gospodarsko zaskrbljenostjo

Čeprav so bili večji avtomobilski proizvajalci v zadnjih četrtletjih prisiljeni zmanjšati proizvodnjo, pa se motnje v dobavni verigi italijanskega proizvajalca superavtomobilov skorajda niso dotaknile, predvsem zaradi majhnega obsega prodaje. Ferrarijeve bogate stranke so do neke mere zaščitene tudi pred gospodarsko zaskrbljenostjo, ki se je začela pojavljati v podatkih o potrošnikih.

Kabriolet Portofino M. Foto: Delo
Kabriolet Portofino M. Foto: Delo

Ferrari je na podlagi rezultatov prvega polletja in knjige naročil sporočil, da zdaj pričakuje, da bo v celotnem letu ob prihodkih v višini približno 4,9 milijarde evrov objavil dobiček na delnico med 4,80 in 4,90 evra (4,89 in 4,99 dolarja). Pred tem je vlagateljem povedal, naj pričakujejo, da bo celoletni dobiček na delnico med 4,55 in 4,75 evra ob prihodkih v višini približno 4,8 milijarde evrov, piše CNBC.

Dobavili skoraj 30 odstotkov več vozil

Kot navaja CNBC, so se Ferrarijev dobiček, prihodki in pošiljke v drugem četrtletju povečali za več kot 20 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani in dosegli četrtletne rekorde. Tudi neto število naročil je v tem četrtletju doseglo rekordno raven, je v izjavi povedal izvršni direktor Benedetto Vigna.

image_alt
Top Gear: Rimac Nevera najboljši električni avtomobil

Dobiček na delnico tako znaša 1,36 evra,  v primerjavi z 1,11 evra v drugem četrtletju lanskega leta. Medtem ko so se prihodki v primerjavi z enakim obdobjem lani, zvišali iz 1,04 milijarde evrov na 1,29 milijarde evrov.

Ferrari je v tem četrtletju dostavil 3455 vozil, kar je 29 odstotkov več kot pred letom dni, čemur botruje veliko povpraševanje po kabrioletu Portofino M s pogonom V8 in športnem avtomobilu F8 s sredinskim motorjem. Po navedbah portala CNBC, je podjetje potrdilo tudi, da je začelo proizvodnjo novega hibridnega športnega avtomobila 296 GTB s pogonom V6.

image_alt
Nov svetovni rekord v ceni avtomobila je 135 milijonov evrov

Več iz rubrike