Facebook izgubil največjega oglaševalca

Pred dobrim mesecm dni so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku.
Fotografija: Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott
Odpri galerijo
Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott

Zadnji, ki je podal udarec je Walt Disney. Slednji je znatno zmanjšal stroške oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Wall Street Journal poroča, da je bilo podjetje Walt Disney v prvi polovici leta vodilni Facebookov oglaševalec, leta 2019 pa se je uvrstil na drugo mesto.



Domnevno je podjetje Walt Disney v prvih šestih mesecih leta 2020 porabilo približno 210 milijonov dolarjev za oglaševanje storitve pretakanja Disney +.

Spomnimo, da so organizacije za človekove pravice pozvale podjetja, naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Po tem je več korporacij napovedalo prekinitev oglaševanja. Med takšne korporacije sodijo Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in mnogi drugi velikani.
 

Več iz rubrike

ikonomija

Apple kupil startup, ki lahko iPhone spremeni v POS-terminal

Apple bo uporabnikom omogočil, da preko IPhonov tudi sprejemajo plačila, ne le plačujejo.

ikonomija

Hekerji v iPhonih in iPadih našli ranljivost, ki je ni mogoče odpraviti

Skupina kitajskih raziskovalcev je spregovorila o tem, kako vdreti v iPhone in iPad. Odkrili so ranljivost, povezano z varnostnim čipom SEP.

ikonomija

Kje slovenska podjetja vidijo razloge za digitalno poslovno preobrazbo

Smo na stopnji digitalnega razvoja, ko večina podjetij že ve, da morajo nekaj storiti; težava je predvsem v tem, da ne vedo točno kaj in predvsem kako to izvesti, da bodo njihove investicije tudi don…

ikonomija

Gornik: Pri delu od doma je najtežje ohraniti notranji utrip podjetja

Pogovor z direktorjem podjetja Better, ki pravi, da se je komunikacija s strankami med epidemijo izboljšala, znotraj podjetja pa primanjkuje socialnih stikov.

Komentarji: