Facebook izgubil največjega oglaševalca

Pred dobrim mesecm dni so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku.
Fotografija: Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott
Odpri galerijo
Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott

Zadnji, ki je podal udarec je Walt Disney. Slednji je znatno zmanjšal stroške oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Wall Street Journal poroča, da je bilo podjetje Walt Disney v prvi polovici leta vodilni Facebookov oglaševalec, leta 2019 pa se je uvrstil na drugo mesto.



Domnevno je podjetje Walt Disney v prvih šestih mesecih leta 2020 porabilo približno 210 milijonov dolarjev za oglaševanje storitve pretakanja Disney +.

Spomnimo, da so organizacije za človekove pravice pozvale podjetja, naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Po tem je več korporacij napovedalo prekinitev oglaševanja. Med takšne korporacije sodijo Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in mnogi drugi velikani.
 

Več iz rubrike

ikonomija

Crayta - platforma za ustvarjanje iger na Facebook Gaming

Crayta je priljubljena platforma za ustvarjanje iger je zdaj na voljo na igričarski platformi Facebook Gaming

ikonomija

Kripto navdušenci hočejo novo verzijo interneta 'Web3'

Nekateri kripto navdušenci želijo novo vrsto interneta "za ljudi". Ta bi zmanjšal moč Bigtecha in oglaševalcev. Jim lahko uspe?

ikonomija

Apple je predstavil cel kup novosti; nekateri uporabniki razočarani

Tehnološki velikan je na vsakoletni konferenci Apple WWDC 2022 naznanil tudi najnovejšo programsko opremo za iPhone – iOS 16, vendar ne za vse uporabnike.

ikonomija

Nenaraven pojav, ki ga ne zna nihče pojasniti

O pojavu, ki je 243 potnikom na letalu spremenil življenje za vedno, govori roman Anomalija, ki podira rekorde. Prodanih je bilo že več kot milijon izvodov.

Komentarji: