Facebook izgubil največjega oglaševalca

Pred dobrim mesecm dni so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku.
Fotografija: Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott
Odpri galerijo
Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami. FOTO: REUTERS/Erin Scott

Zadnji, ki je podal udarec je Walt Disney. Slednji je znatno zmanjšal stroške oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Wall Street Journal poroča, da je bilo podjetje Walt Disney v prvi polovici leta vodilni Facebookov oglaševalec, leta 2019 pa se je uvrstil na drugo mesto.



Domnevno je podjetje Walt Disney v prvih šestih mesecih leta 2020 porabilo približno 210 milijonov dolarjev za oglaševanje storitve pretakanja Disney +.

Spomnimo, da so organizacije za človekove pravice pozvale podjetja, naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Po tem je več korporacij napovedalo prekinitev oglaševanja. Med takšne korporacije sodijo Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in mnogi drugi velikani.
 

Več iz rubrike