Bojkot Facebooka: Zuckerberg zaradi škandala izgubil milijarde

Mark Zuckerberg je postal lažji za 7,2 milijarde dolarjev, potem ko so številna podjetja napovedala bojkot oglasov na družbenih medijih.
Fotografija: Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk. FOTO: SAUL LOEB / AFP
Odpri galerijo
Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk. FOTO: SAUL LOEB / AFP

Facebookove delnice so v petek padle za 8,3 odstotka, kar je najvišja raven v treh mesecih. Slednje se je zgodilo, ko se je eden največjih oglaševalcev, Unilever, pridružil drugim blagovnim znamkam pri bojkotiranju Facebook oglasov.

Po indeksu Bloomberg Billionaires je padanje cen delnic znižalo tržno vrednost Facebooka za 56 milijard dolarjev, Zuckerbergovo bogastvo pa na 82,3 milijarde dolarjev. Posledično je ustanovitelj Facebooka izpadel iz vrha najbogatejših ljudi na planetu.

17. junija so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami.


 

Glavna tarča bojkota je Facebook


Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk: Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in druge. Še več. Tudi agencije, ki sodelujejo z njimi, sodelujejo pri bojkotu.

Facebook pa poroča o korakih za boj proti sovražni vsebini. Družabno omrežje je že izbrisalo vrsto oglasov za volilno kampanjo Donalda Trumpa, saj meni, da spodbujajo sovraštvo. Facebook bo vse objave o volitvah v ZDA spremljal tudi s povezavo do novega informacijskega centra za volivce.

Družba pripravlja tudi nove ukrepe, a uporabnikom družbenih omrežij se to - zaenkrat - ne zdi dovolj.
 

Več iz rubrike

aktualno

Na udaru bodo predvsem prihodnje generacije

Deset odstotkov najbogatejših zemljanov je odgovornih za več kot polovico vseh emisij med leti 1990 in 2015.

aktualno

Teden restavracij z oktobrsko izvedbo cilja na 100.000 gostov

Tudi jeseni bodo kulinarični navdušenci lahko uživali v tednu restavracij. Ta bo potekal od 9. do 18. oktobra v več kot 100 najboljših slovenskih gostilnah in restavracijah.

aktualno

Gospodarstveniki z MOP o dolgoročni podnebni strategiji Slovenije

Ministrstvo za okolje in prostor je v soboto na Gospodarski zbornici Slovenije predstavilo dolgoročno podnebno strategijo Slovenije pod sloganom #priložnos#izziv#izvedlljivost.

aktualno

Hrvaški siri do prestižnih svetovnih nagrad; sledi avtohtona konoplja

Proizvajalec Sirana Gligora s hrvaškega otoka Pag se je ponovno izkazal in prejel več mednarodnih nagrad.

Komentarji: