Facebook izgubil največjega oglaševalca
Pred dobrim mesecm dni so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku.
Odpri galerijo
Zadnji, ki je podal udarec je Walt Disney. Slednji je znatno zmanjšal stroške oglaševanja na Facebooku in Instagramu.
Wall Street Journal poroča, da je bilo podjetje Walt Disney v prvi polovici leta vodilni Facebookov oglaševalec, leta 2019 pa se je uvrstil na drugo mesto.
Domnevno je podjetje Walt Disney v prvih šestih mesecih leta 2020 porabilo približno 210 milijonov dolarjev za oglaševanje storitve pretakanja Disney +.
Spomnimo, da so organizacije za človekove pravice pozvale podjetja, naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Po tem je več korporacij napovedalo prekinitev oglaševanja. Med takšne korporacije sodijo Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in mnogi drugi velikani.
Wall Street Journal poroča, da je bilo podjetje Walt Disney v prvi polovici leta vodilni Facebookov oglaševalec, leta 2019 pa se je uvrstil na drugo mesto.
PREBERITE TUDI:
Domnevno je podjetje Walt Disney v prvih šestih mesecih leta 2020 porabilo približno 210 milijonov dolarjev za oglaševanje storitve pretakanja Disney +.
Spomnimo, da so organizacije za človekove pravice pozvale podjetja, naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Po tem je več korporacij napovedalo prekinitev oglaševanja. Med takšne korporacije sodijo Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in mnogi drugi velikani.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost