Delodajalci, pozor: Nihče ni kreativen, ko je pod stresom

Na Weekend Media Festivalu so strokovnjaki s področja komunikacij in gospodarstva predstavili najnovejše pristope sodobnih poslovnih modelov. Stres ni en izmed njih.
Fotografija: Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Unsplash
Odpri galerijo
Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Unsplash

Rovinjski Weekend Media Festival združuje različne strokovnjake s področja medijev, komunikacij, oglaševanja in gospodarstva, na katerem skušaj rešujejo sodobne težave v poslovnem svetu ter iščejo kreativne rešitve na realnih primerih z različnih področij panoge. 


Preberite: Ko stres na delovnem mestu povzroči izgubo vida, motorike, ...


Panel z imenom Sprostite se, nihče ne bo umrl sta vodila Pete Radovich, najslavnejši športni producent v ZDA, ikona Super Bowla in prejemnik 37 emmyjev, ter  Boris Kovaček (Agencija Peppermint). Skupaj sta ugotovila, da nihče ni kreativen, ko je pod stresom.

Radovich je razložil: "Na začetku kariere sem dobil priložnost, da produciram Wimbledon. Nisem se znal odločiti za pravi kader in potek dela, nenehno iskal druga in celo tretja mnenja. Mentor mi je v nekem trenutku rekel, da sem obupen in da ne znam sprejemati odločitev. Nato mi je rekel, naj se sprostim ter se odločim, ker nihče ne bo umrl." Občinstvu je samozavest vlil z mislijo, da bolj ko ste pripravljeni, manj stresa čutite. Ne moreš nadzirati svojih kolegov in šefa, lahko pa nadzoruješ samega sebe."


Kaj se zgodi, ko te telo ustavi? (Izpoved Delovega novinarja)





Kovaček je zgodbi dodal še utrinek njunega skupnega sodelovanja, ko sta snemala oglas z Johnom Malkovichem. "Vse je potekalo gladko, brez stresa in komplikacij, nihče ni izgubljal časa. Priprava na delo je res zelo pomembna!"


Nasvet za umiritev na delovnem mestu:




Generalni nasvet Radovicha in Kovačka je, da moramo zaupati sami vase, razmišljati kot igralci nogometa - "Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe, vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Poleg tega pa zaupajte v sodelavce, z njimi komunicirajte jasno in opredelite hierarhijo odgovornosti. Vsak mora vedeti, kakšna je njegova vloga v podjetju!"


 

Nasvet za umiritev: Poslušanje glasbe








 

Več iz rubrike

ikonomija

Podjetja se zavedajo možnosti ponovnega vala okužb in se nanj pripravljajo

»V digitalizacijo poslovanja so zdaj zagrizli vsi, drugače ne bo poslovanja ob morebitnem novem valu okužb« pravi direktor podjetja BASS Aleksander Bastl. O tem kako se pripraviti na nov …

ikonomija

Volčja lakota po rastlinskem »mesu«

Rastlinsko meso in veganski izdelki že dolgo niso več na robu družbe in niti zgolj prehrana čudakov. Pravzaprav analitiki pravijo, da se splača vlagati v prehrano zgolj rastlinskega izvora, saj priha…

ikonomija

Slovensko rastlinsko meso Amaze

Nova zvezda na trgu veganskih izdelkov je grah. Do leta 2026 naj bi svetovni prihodki od grahovih beljakovin znašali 104 milijone dolarjev, je ugotovilo raziskovalno podjetje Future Market Insights. …

ikonomija

Hitra hrana brez mesa in evropski boj proti njej

Povečuje se tudi povpraševanje po hitri rastlinski hrani. McDonald's je že pred dvema letoma predstavil veganski burger v svojih poslovalnicah na Švedskem in Finskem, letos aprila tudi v Nemčiji.…

Komentarji: