Delodajalci, pozor: Nihče ni kreativen, ko je pod stresom

Na Weekend Media Festivalu so strokovnjaki s področja komunikacij in gospodarstva predstavili najnovejše pristope sodobnih poslovnih modelov. Stres ni en izmed njih.
Fotografija: Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Unsplash
Odpri galerijo
Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Unsplash

Rovinjski Weekend Media Festival združuje različne strokovnjake s področja medijev, komunikacij, oglaševanja in gospodarstva, na katerem skušaj rešujejo sodobne težave v poslovnem svetu ter iščejo kreativne rešitve na realnih primerih z različnih področij panoge. 


Preberite: Ko stres na delovnem mestu povzroči izgubo vida, motorike, ...


Panel z imenom Sprostite se, nihče ne bo umrl sta vodila Pete Radovich, najslavnejši športni producent v ZDA, ikona Super Bowla in prejemnik 37 emmyjev, ter  Boris Kovaček (Agencija Peppermint). Skupaj sta ugotovila, da nihče ni kreativen, ko je pod stresom.

Radovich je razložil: "Na začetku kariere sem dobil priložnost, da produciram Wimbledon. Nisem se znal odločiti za pravi kader in potek dela, nenehno iskal druga in celo tretja mnenja. Mentor mi je v nekem trenutku rekel, da sem obupen in da ne znam sprejemati odločitev. Nato mi je rekel, naj se sprostim ter se odločim, ker nihče ne bo umrl." Občinstvu je samozavest vlil z mislijo, da bolj ko ste pripravljeni, manj stresa čutite. Ne moreš nadzirati svojih kolegov in šefa, lahko pa nadzoruješ samega sebe."


Kaj se zgodi, ko te telo ustavi? (Izpoved Delovega novinarja)





Kovaček je zgodbi dodal še utrinek njunega skupnega sodelovanja, ko sta snemala oglas z Johnom Malkovichem. "Vse je potekalo gladko, brez stresa in komplikacij, nihče ni izgubljal časa. Priprava na delo je res zelo pomembna!"


Nasvet za umiritev na delovnem mestu:




Generalni nasvet Radovicha in Kovačka je, da moramo zaupati sami vase, razmišljati kot igralci nogometa - "Držite se vnaprej dogovorjene taktike in če ta ne uspe, vzpostavite vnaprej pripravljen načrt B. Poleg tega pa zaupajte v sodelavce, z njimi komunicirajte jasno in opredelite hierarhijo odgovornosti. Vsak mora vedeti, kakšna je njegova vloga v podjetju!"


 

Nasvet za umiritev: Poslušanje glasbe








 

Več iz rubrike