Alibaba in Teslin tekmec Xpeng se združujeta
Kitajski velikan na področju spletne trgovine Alibaba in zagonsko podjetje za električna vozila Xpeng, sicer velik tekmec Tesle, odpirata računalniški center za usposabljanje programske opreme za samovozeče avtomobile. Računalniški center, imenovan Fuyao, bo v regiji Notranja Mongolija na severu Kitajske.
Novico sta podjetji sporočili v torek, ob tem pa dodali, da bo Xpeng za svoje računalniške potrebe uporabljal tehnologijo iz Alibabinega oddelka za računalništvo v oblaku. Sistemi za avtonomno vožnjo namreč potrebujejo ogromne količine podatkov, ki jih je treba obdelati za usposabljanje algoritmov. Xpeng trdi, da bo novi računalniški center skrajšal čas usposabljanja za njegov osrednji model avtonomne vožnje s sedmih dni na eno uro.
Tehnološki velikani uspešno prodirajo na trg električnih vozil
Podjetje s sedežem v Guangzhouju bo za svoje računalniške potrebe uporabljalo tehnologijo iz Alibabinega oddelka za računalništvo v oblaku.
Alibaba, vlagatelj v podjetje Xpeng, poskuša okrepiti svoj oddelek za računalništvo v oblaku zaradi upočasnitve glavnega trgovinskega posla. Ta poteza kaže tudi na to, kako kitajski tehnološki velikani poskušajo vstopiti na hitro rastoče področje električnih vozil.
Kitajski multinacionalni konglomerat Tencent se na primer poskuša pozicionirati kot tehnološko podjetje, ki ga bodo tuji proizvajalci avtomobilov uporabljali za različne storitve, povezane z avtomobilsko tehnologijo, ko bodo vstopili na kitajski trg, navaja CNBC.
Za podjetje Xpeng ta poteza pomeni, da si želi napredovati na zelo konkurenčnem trgu električnih vozil na Kitajskem in se poskušati zoperstaviti velikanoma Tesla in BYD, ki ga podpira Warren Buffett.
Polna podpora regulativnih organov
Podjetje Xpeng ima v nekaterih svojih vozilih nameščen napredni sistem za pomoč vozniku (ADAS), imenovan XPILOT.
Lani je podjetje predstavilo vozilo City NGP, kar pomeni navigacijsko vodeni pilot. Sistem omogoča Xpengovim vozilom, da zamenjajo vozni pas, pospešijo ali upočasnijo vožnjo, prehitevajo avtomobile ter vstopajo na avtoceste in izstopajo z njih. Prej je bil sistem zasnovan samo za avtoceste, zdaj pa je bil zasnovan tudi za mesta.
Podjetje Xpeng se je poskušalo pozicionirati bolj kot tehnološko podjetje in ne kot proizvajalec avtomobilov, zato vlaga v področja, kot so robotika in leteči potniški droni, razlagajo poznavalci.
Kot še navaja CNBC, kitajski regulativni organi večinoma precej spodbujajo tehnologijo avtonomne vožnje. Različna mesta po državi so domačim podjetjem, ki izdelujejo samovozeče avtomobile, dovolila testiranje in celo uvedbo storitev robotskega taksija.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost