Zalando: Veliki zmagovalec krize

V času pandemije je spletno nakupovanje doživelo pravi razcvet.
Fotografija: Zalando. FOTO: CatwalkPhotos / Shutterstock
Odpri galerijo
Zalando. FOTO: CatwalkPhotos / Shutterstock

Nemški spletni modni gigant Zalando je v četrtek zvečer delno predstavil številke poslovanja v tretjem četrtletju letos.
 
Preusmeritev povpraševanja kupcev k digitalnim ponudnikom, ki ga je pospešila pandemija covida-19, je spodbudila poslovanje družbe Zalando - tudi v tretjem četrtletju.

V slednjem je Zalando po vmesnih podatkih prodajo povečal za 20 do 23 odstotkov, na 1,83 do 1,87 milijarde evrov. Dobiček iz poslovanja ali EBIT je znašal 100 do 130 milijonov evrov, kar je večkratnik iz istega obdobja lani. Tako imenovani bruto obseg blaga - torej celotna vrednost celotne prodaje prek spletne strani - se je povečal za 28 do 31 odstotkov na 2,43 do 2,48 milijarde evrov, poroča družba.


Za tekoče leto Zalando pričakuje rast prodaje od 20 do 22 odstotkov. Prej je bilo v načrtu od 15 do 20 odstotkov. EBIT bi moral biti med 375 in 425 milijoni evrov - bistveno višji od 250 do 300 milijonov evrov, kot je lani napovedoval Zalando. V preteklem letu je EBIT znašal približno 225 milijonov evrov. Zalando predvideva rast bruto količine blaga od 25 do 27 odstotkov.
 

Kako se odzivajo delnice

 
Vlagatelji so spletnega trgovca Zalando že zgodaj prepoznali kot enega največjih zmagovalcev koronske krize. Majhna vrzel od začetka pandemije je že dolgo pozabljena. Če pogledamo leto, je delnica podjetja že pred dobro novico v četrtek zvečer pridobila 84 odstotkov.
 
Cena delnice se je včeraj še znatno povečala in dosegla vrh pri 87,22 evra. Če bi delnice podobno rasle v rednem trgovanju v petek, bi dosegle najvišjo vrednost vseh časov.
 

Več iz rubrike