Nepričakovano izginjanje denarja klientov banke JPMorgan Chase

Pozno ponoči v soboto se je na družbenih omrežjih začela panična razprava nezadovoljnih klientov banke JPMorgan Chase, ki so se pritoževali, da je denar z njihovih računov nepričakovano izginil.
Fotografija: FOTO: Shannon Stapleton/REUTERS
Odpri galerijo
FOTO: Shannon Stapleton/REUTERS

Številne stranke so pozno v soboto in zjutraj v nedeljo pozivale k vrnitvi sredstev. Šlo naj bi za različne zneske od sto pa vse do več tisoč dolarjev. Po drugi strani so bili bolj pomirjeni tisti, ki so odkrili, da je bila na njihove račune prenesena lepa količina dodatnih sredstev.

»Zjutraj sem preverila svoj račun. Manjka mi več kot 1000 USD,« je zgodaj v nedeljo zapisala ena od uporabnic Twitterja.


Nekaj ​​ur po vroči razpravi na družbenih omrežjih, so bila vsa stanja na računih vrnjena v ustrezne zneske, je mogoče razbrati iz tvita uradnega računa banke. Težava je nastala zaradi tehnične napake, so sporočili iz podjetja.



»Vemo, da nekateri klienti poročajo, da so čez noč opazili napačna stanja na svojem tekočem računu,« so zapisali v tvitu. »Slednje je povzročila tehnična napaka, ki je onesposobila posodobitve podatkov med Chase Mobile in Chase Online. Težavo smo rešili in računi zdaj prikazujejo pravilno trenutno stanje.«

Iz banke niso želeli komentirati skupnega števila prizadetih strank.
 

Več iz rubrike

Komentarji: