Bayer v prvem četrtletju beleži močno rast dobička
Bayer je v prvem četrtletju 2022 poročal o osnovnem dobičku v višini 3,29 milijarde evrov, kar je 57,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
Skupna prodaja v prvem četrtletju je znašala 14,64 milijarde evrov, v primerjavi z 12,33 milijarde evrov v prvem četrtletju pred letom dni.
Delnice Bayerja so se v letošnjem letu podražile za 17,3 odstotka v primerjavi z 2,5-odstotno rastjo industrije, navaja spletni portal Yahoo Finance.
»Kljub velikim negotovostim, vključno s stabilnostjo dobavnih verig in oskrbo z energijo, je naša napoved za letošnje leto zanesljiva,« je zapisal izvršni direktor Bayerja Werner Baumann.
Kot so sporočili iz družbe vojna v Ukrajini ni imela negativnega vpliva na poslovne rezultate, saj obe državi skupaj predstavljata le okoli tri odstotke prihodkov, ki jih ustvari kemični velikan.
»Še naprej dajemo prednost varnosti približno 700 sodelavcev v Ukrajini ter njim in njihovim družinam zagotavljamo finančno pomoč, zatočišče in pomoč pri evakuaciji,« navaja podjetje.
Četrtletje v podrobnostih
Bayer je od zadnjega četrtletja 2019 začel poročati v treh segmentih – farmacevtski izdelki, zdravje potrošnikov in znanost o pridelkih.
V prvem četrtletju 2022 je prodaja Crop Science znašala 8,44 milijarde evrov, kar je 21,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani, kar je posledica znatnega povečanja obsega in cen. Prodaja herbicidov je poskočila za 59,8 odstotka zaradi povečanja količine v vseh regijah, medtem ko je prodaja pri Soybean Seed & Traits iz leta v leto ostala nespremenjena. Prodaja Corn Seed & Traits se je izboljšala, kar je posledica povečanja cen v vseh regijah, pa tudi povečanja količine.
Prodaja farmacevtskih izdelkov se je v prvem četrtletju leta 2022 povečala za 2,6 odstotka (na 4,62 milijarde evrov). Kot so zapisali v poročilu, jim je uspelo izravnati padec prodaje, povezan s cenami zaradi razpisnih postopkov na Kitajskem, zlasti za zdravili Xarelto in Nexavar, z nadaljnjo širitvijo poslovanja z oftalmološkimi zdravili Eylea in z dobičkom v kategoriji radiologija.
Bayerjeva enota HealthCare razvija Eylea skupaj z Regeneron REGN. Prodaja Eylea se je povečala za 13,9 odstotka, kar je posledica močne rasti kot posledica velikega povpraševanja v Evropi in na Kitajskem. Regeneron beleži večjo prodajo izdelkov Eylea v Združenih državah, medtem ko Bayer beleži večjo prodajo izdelkov Eylee izven Združenih držav.
Po drugi strani pa je prodaja peroralnega antikoagulanta Xarelto (zdravilo, ki redči kri), ki ga Bayer razvija skupaj z J&J JNJ, upadla za pet odstotkov. J&J se v Združenih državah sooča s patentnimi izzivi za Xarelto in nekatera njegova druga zdravila.
Prodaja Consumer Health se je v prvem četrtletju povečala za 17,2 odstotka na 1,51 milijarde EUR, predvsem zaradi močnega okrevanja po pandemiji COVID-19 v vseh regijah. Podjetje je imelo koristi od lansiranja inovativnih izdelkov in nenehnega velikega povpraševanja v segmentu prehrane, saj je njegova prodaja narasla za 15,4 odstotka. Visoko rast prodaje je zabeležila tudi kategorija alergij in prehladov, in sicer 38,7 odstotka, še poroča Yahoo Finance.
Družba kljub nestabilnosti dobavnih verig pričakuje, da bo letos ob normalnih okoliščinah ustvarila prodajo v višini 46 milijard evrov.
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.