Do financiranja podjetja po koronski krizi: ponovna rast poslovanja

Za ohranjanje likvidnosti poslovanja, podjetja potrebujejo bolj učinkovito in dostopno rešitev.
Fotografija:  Foto: Photos.com
Odpri galerijo
 Foto: Photos.com

Slovenska podjetja so se v času koronske krize znašla v težki situaciji. Do financiranja pri obstoječih virih dostopajo oteženo, napovedi za leto 2021 na področju dostopnosti posojil MSP prav tako niso obetavne. Sledi pa tudi vračanje državne pomoči, ki so jo podjetja prejela v času trajanja epidemije. Financiranje podjetij poleg (ne)dostopnosti omejuje tudi počasnost in neprijaznost obstoječih finančnih storitev.
 
image_alt
Iskra za prevzemno tarčo izbrala bogatega hrvaškega izvoznika

Za ohranjanje likvidnosti poslovanja, podjetja potrebujejo bolj učinkovito in dostopno rešitev. Slovenskim podjetjem je potrebno zagotoviti vitko financiranje brez odvečne administracije in takšno, ki jim v tem času zagotavlja hiter in pregleden dostop do obratnega kapitala, odlično uporabniško izkušnjo in storitev, ki je popolnoma transparentna pri stroških.
 

Brezplačni webinar

 
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Na Borzi terjatev za MSP v sredo, 2. junija, ob 14. uri, v sodelovanju z GZS, Zbornico osrednjeslovenske regije organizirajo spletni seminar: DO FINANCIRANJA PODJETJA PO KORONA KRIZI: PONOVNA RAST POSLOVANJA.
 
Na spletnem seminarju bodo udeležencem predstavljene možnost pridobitve kratkoročnega financiranja prek prve spletne platforme za vzajemno (peer-to-peer) financiranje podjetij v Sloveniji – Borze terjatev. Podjetniki bodo spoznali delovanje platforme www.borzaterjatev.si in možnosti, načine (odprti odstop, tihi odstop terjatev in kratkoročna posojila) ter posebnosti, omejitve pridobitve financiranja. Udeleženci bodo lahko postavili tudi svoja vprašanja in pridobili možnost individualne predstavitve/obravnave.
 
image_alt
Odpiramo vrata tujine: Ustanovitev podjetja v Romuniji (3/5)

Na dogodku bodo prisotni Marko Rant, ustanovitelj Borze terjatev, Luka Košir, vodje prodaje in Katja Hančič, vodja marketinga pri Borzi terjatev.
 

Več iz rubrike