V copatah

O sodobni zlati mrzlici, veriženju podatkov, ki kar uspešno buri duhove, se veliko govori, a roko na srce bolj malo ve. Sama tako čez palec o tej noviteti lahko rečem le to, da je verjetno vsaj tako atraktivna kot iznajdba interneta in da je verjetno nekakšen (zmagovalen) proizvod krize, ki bo diktiral drugačno dinamiko poslovnega in zasebnega življenja.
Fotografija: Voranc Vogel
Odpri galerijo
Voranc Vogel

Globlje razsežnosti o aplikativni ravni blockchaina na tem mestu prepuščam poznavalcem novih tehnologij, saj so mi od vseh verig in veriženja še najbolj pri srcu »verige dobrega«.

Sogovornik kolegice Milke Bizovičar, Thomas Kolster, opozarja, da bodo vsaj štirje od petih mega trendov določali prihodnost, in sicer to so podnebne, demografske in gospodarske spremembe ter pomanjkanje obnovljivih virov. Vse našteto moramo rešiti, če hočemo rešiti sebe. Svoj obstoj. Pri tem imajo ključno vlogo posamezniki, torej vsi mi, mediji, in vsa podjetja. Prav tako kot trdi Christian Felber, eden od ustanoviteljev gibanja Attac Österreich, avstrijskega dela mednarodnega gibanja, ki se zavzema za demokratično in družbeno pravično organizirano globalno gospodarstvo, tj. za moralno-filozofsko utemeljitev gospodarstva skupne blaginje, tudi Kolster poskuša s konceptom »goodvertisinga« (dobrooglaševanje) injicirati osnovo v DNK množic. To je koncept daj – dam oziroma ideja, da bi morala podjetja, ki s prodajo kupcem kujejo dobičke, vračati družbi, okolju ...

Podjetja, ki s prodajo kupcem kujejo dobičke, naj vračajo družbi, okolju ...

V tej pobudi Avstrijec in Danec nista osamljena. V družbi, v kateri je vsak dan več zavoženih življenj, se ta zavest dviga. Če ne verjamete, se prepričajte na svoje oči na 27. izdaji Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo prihodnji teden v Portorožu. Tja vas vabi na jutranjo kavo tudi Svet kapitala, ki bo s sogovorniki v petkovih jutranjih urah predstavil gostom svojo vizijo uspeha. In kakšna je? Menimo, da pripada tistim, ki so tako zaljubljeni v prihodnost, da so stopili pred njo samo zato, da bi jim skočila v naročje. Običajno so to zmagovalci, ki jim zmaga ni tuja niti v največjih krizah, saj so v življenju prišli do spoznanja »simple is the best«. Ob tem se mi kot prispodoba preprostega in tudi udobnega v misli prikrade oglas, v katerem genialni portugalski trener José Mário Mourinho požvižga svojemu kužku in se odpravi na ogled nogometne tekme. V dnevno sobo. V copatah. Nasvidenje v Portorožu!

Več iz rubrike