V članku preberite:
Zakleniti moraš vrata, ker bo sicer kdo vstopil v stanovanje. Zakleneš vrata. Šestkrat, da so zagotovo zaklenjena. Ker se misli ne moreš otresti, preraste v spiralo drugih misli in druge misli v anksioznost in aksioznost v paniko. Potem se poskušaš znebiti panike in šestkrat preveriš, ali so vrata zares zaklenjena. Potem greš spat in naslednje jutro začneš znova; z izklapljanjem likalnika ali – kot v primeru Hanne Horvath, glavne protagonistke kultne serije Punce (Girls) – s palčkami za ušesa si vrtaš v uho; osemkrat, dovolj dolgo in intenzivno, da predreš bobenček in ustvariš krvavo zmedo...
Če je vsesplošno duševno zdravje v zadnjih letih postalo stvar občega konsenza v smislu, da je nujno poskrbeti za boljšo oskrbo in sistematično ozaveščanje, je tema psihičnega zdravja na delovnem mestu vse prej kot v ospredju. Luisa Weyrich, Nele Groeger in Johanna Dreyer so v Berlinu ustanovile Shitshow, agencijo za duševno zdravje v profesionalnem okolju, in sodelujejo s podjetji, kot so Johnson & Johnson, Deutsche Bahn in BMW. Delo so zastavile tako, da vodstvu podjetja s preprostimi pripomočki na lastni koži pokažejo, kako se čutijo nekatere duševne bolezni, in s tem pripomorejo k več empatije, razumevanja in pripravljenosti pomagati zaposlenim, ki so v težavah. Metodologija, ki so jo dekleta razvila v sodelovanju z ekipo usposobljenih psihologov in psihiatrov, temelji na t. i. »moodsuits«, različnih rekvizitih, ki zelo učinkovito ponazorijo fizični občutek depresije, strahu ali anksioznosti – podjetja jih lahko najamejo in z njihovo uporabo premostijo prepreke, ki so posledica preobremenjenosti na delovnem mestu ali celo sankcioniranja obolelih...
Neprebrana zgodba ni zgodba. Omogočite si dostop do celotne vsebine in berite zgodbe iz Sveta kapitala že za 0,99 evra na mesec.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Svet kapitala prvi mesec že za 4,99 € 0,99 €!
NAROČITE