Ne poslujemo s podjetji, ampak z ljudmi

Marketing v današnjem času spreminja svojo funkcijo, se vse bolj digitalizira, a kljub temu vzporedno intenzivno uvaja in gradi osebne blagovne znamke.
Fotografija: Velika podjetja imajo zaposlene, katerih osebnost služi pospeševanju poslanstva njihove blagovne znamke. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Velika podjetja imajo zaposlene, katerih osebnost služi pospeševanju poslanstva njihove blagovne znamke. FOTO: Shutterstock

Uspešna podjetja se zavedajo, da ljudje ne poslujemo s podjetji, ampak poslujemo z ljudmi, ki so nam všeč in z njimi ustvarjamo dolgoročne in zveste odnose, ki temeljijo na zaupanju in medsebojnih povezavah. Podjetja, katerih poslanstvo temelji na zaupanju in gradnji dolgoročnih odnosov s svojimi strankami, vlagajo velike vsote denarja tudi v pospeševanje gradnje osebne blagovne znamke svojih lastnikov ali vodstvenih kadrov. Apple je denimo imel Steva Jobsa, Tesla Elona Muska, Virgin Richarda Bransona in podobno.
 

Osebnost kot pospeševalka prodaje


Velika podjetja imajo zaposlene, katerih osebnost služi pospeševanju poslanstva njihove blagovne znamke. Če ste lastnik majhnega podjetja, ste verjetno ta oseba vi. Če ste zaposleni v marketinškem oddelku, je verjetno ta oseba eden izmed vodstvenih delavcev. Tudi če v podjetju delate na nižji delovnih mestih ni nobenega razloga, da ne bi ustvarili lastne osebne blagovne znamke.
 
Ne glede na to, ali delate v podjetju ali ga vodite, se lahko javno predstavite. FOTO: Shutterstock
Ne glede na to, ali delate v podjetju ali ga vodite, se lahko javno predstavite. FOTO: Shutterstock
Ne glede na to, ali delate v podjetju ali ga vodite, se lahko javno predstavite. Podkast je primerno marketinško orodje, preko katerega vas lahko spozna tudi zunanja javnost. Podkast je digitalna vsebina, ki jo je mogoče s spleta v obliki avdio ali video datotek prenašati na računalnik ali drugo mobilno napravo. Podobno kot pri blogih se vsebina nalaga periodično, edina razlika je, da je ta posneta in ne zapisana. Poslušanje in gledanje podkastov se razlikuje od živih prenosov, saj si je preneseno vsebino mogoče ogledati tudi v kasnejšem času.
 
Ljudje vas bodo začeli poslušati in morda našli koristi v tem, kar imate za povedati. Moč te človeške povezave lahko potencialno privede do več strank in priložnosti za vas in vaše podjetje. Če želite, da ljudje spoznajo vaše vrednote, poslanstvo, da vas spoznajo in vam zaupajo, lahko uporabljate podkast, da se jim predstavite. Kateri lastnik, ustanovitelj ali direktor se ne bi želel aktivirati, uporabiti in povečati vsa razpoložljiva sredstva za pospeševanje poslanstva svojega podjetja?


Digitalni svet nam daje neverjetno priložnost, da ustvarimo številne človeške interakcije in jih množimo. Seveda se to ne more primerjati z bližino, ki jo prinese osebni pristop, kljub temu pa tudi enosmerna komunikacija, ki jo oddajate preko podkasta, ljudem omogoča, da se počutijo, kot da vas poznajo.
 
Podkast je del mehanizma odnosov, ki vključuje ljudi, s katerimi sodelujemo in ustvarjamo. Mehanizem odnosov je digitalni ekosistem, ki deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, v različnih medijih in okoljih.
 

Podkast je primerno marketinško orodje, preko katerega vas lahko spozna tudi zunanja javnost. FOTO: Shutterstock
Podkast je primerno marketinško orodje, preko katerega vas lahko spozna tudi zunanja javnost. FOTO: Shutterstock
Nova realnost, novi pristopi


Veliko slovenskih podjetij je od marca dalje spremenilo svoj način delovanja, delovne obveznosti je preneslo v domače pisarne, zato se je spremenila tudi komunikacija z zaposlenimi. Če ste vodstveni delavec, direktor ali lastnik podjetja, lahko svojo osebno blagovno znamko gradite tako interno kot javno.
 
Podkast je učinkovit tudi za grajenje osebne blagovne znamke znotraj interne javnosti. Je idealno orodje za širitev kulture podjetja. Uporabljamo ga za komunikacijo z zaposlenimi, zlasti tistimi, s katerimi se redno ne srečujemo. Tudi če vas vaši zaposleni ne vidijo, vas lahko poslušajo. Z vašim podkastom bodo zagotovo vedeli, za koga delajo in v kaj verjame njihov vodja.
 
Vsak del osebne blagovne znamke, ki jo razvijate je vezan na eno splošno strategijo in predstavlja več stičnih točk in priložnosti, da vas nekdo spozna, se od vas uči ali vas aktivira. Izkoristite digitalno tehnologijo, ki vam omogoča, da vas spozna interna in globalna javnost in bodite proaktiven uporabnik osebne blagovne znamke.
 

Več iz rubrike

Komentarji: