V času pandemije z lastno blagovno znamko do 1,7 milijona evrov

Newyorčanka, ki živi v Angliji, je zasnovala blagovno znamko Nourish3d in požela velik uspeh.
Fotografija: FOTO: John Cleary Photography / Birminghammail
Odpri galerijo
FOTO: John Cleary Photography / Birminghammail

Melissa Snover se je rodila v New Yorku, je mama treh fantov, zadnjih 11 let pa živi v angleškem Birminghamu, kjer je ustanovila uspešno blagovno znamko Nourish3d. Ta se ukvarja s 3D tiskanjem vitaminskih dodatkov. Ideja se ji je utrnila v začetku lanskega leta ob nesrečnem pripetljaju na letališču, danes pa v svojem podjetju zaposluje že 70 ljudi.

Snoverjeva je bila v času redne zaposlitve pogosto na službenih potovanjih. Tako se je na enem od njih znašla tudi na letališču v Dusseldorfu, kjer je prišlo do nesrečnega pripetljaja, ki je bil ključen za preusmeritev na podjetniško pot.
image_alt
Za lasten razvoj smo odgovorni sami

Vrečka vitaminov, ki jo je imela s seboj, ji je padla po tleh. V zadregi zaradi pogledov mimoidočih je vitamine pobrala, kasneje pa razmišljala o tem, da bi moral obstajati učinkovitejši način jemanja tovrstnih dodatkov. Spomnila se je, kako se je v preteklosti ukvarjala s 3D tiskanjem sladkarij. To ji je dalo idejo, da se je lotila ambicioznega podviga in zasnovala prva 3D tiskana prehranska dopolnila, poroča BirminghamLive.
 

V času pandemije zaposlila 70 ljudi in prodala 11.500 škatlic vitaminskih dodatkov


Januarja 2020 je Snoverjeva ustanovila podjetja Nourish3d in zaposlila štiri osebe. Čas je bil vse prej kot ugoden, saj je le dva meseca kasneje izbruhnila pandemija covida-19. Vendar slednja ni vplivala na upad prodaje. Snoverjeva je v enem letu prodala približno 11.500 paketov vitaminskih dodatkov. To ji je prineslo 1,7 milijona evrov prihodkov.

V podjetju je trenutno zaposlenih že 70 oseb, v načrtu pa je odprtje tretje tovarne poleg dveh že obstoječih. To bo omogočilo zaposlitev dodatnih 50 ljudi.
image_alt
Tudi vi delate v toksičnem delovnem okolju?

»S poslovanjem smo začeli dva meseca pred izbruhom pandemije. To bi bil izziv za vsako podjetje. Prvo leto je vedno naporno, zaradi pandemije pa so se pojavili dodatni zapleti. Del ekipe smo morali poslati domov in poskrbeti za varnost, vendar se je vse odlično izteklo,« je dejala Snoverjeva.

V snovanje inovativne rešitve je podjetnica vložila 100.000 laboratorijskih ur dela in več kot 18.000 ciklov testiranja.
Stranke pred nakupom izdelkov izpolnijo spletni vprašalnik, v ozadju katerega deluje kompleksen algoritem. Ta preuči podatke o zdravstvenem stanju in življenjskem slogu posameznika. Na podlagi rezultatov se stranki svetuje najboljšo kombinacijo prehranskih dodatkov. V ponudbi je na voljo sedem različnih mineralov in 30 vitaminov. Za vsako dopolnilo je bilo opravljeno obsežno klinično testiranje.
 

Navdušena nad življenjem v Birminghamu


FOTO: John Cleary Photography / Birminghammail
FOTO: John Cleary Photography / Birminghammail
Snoverjeva je sicer navdušena nad življenjem v Birminghamu in v Angliji nasploh. Všeč ji je denimo, da se lahko na delovno mesto odpelje s kolesom.

»Za Birmingham so značilne velike težave z brezposelnostjo, zato smo ponosni, da imamo tako dobro delovno okolje,« je še dodala Snoverjeva.

Ustanoviteljica uspešnega podjetja je pojasnila, da je bilo tako kot za vse mame tudi zanjo zadnje leto naporno. Morala se je namreč prilagoditi šolanju na daljavo. Vseeno je hvaležna za tehnološke pripomočke, zaradi katerih je bilo življenje tudi v teh časih lažje.
 

Pred kratkim prejela nagrado za tehnološke dosežke


Snoverjeva je sicer pred kratkim prejela tudi nagrado FDM Everywoman in Technology 2021. Gre za nagrado, ki jo prejmejo ženske, ki načrtujejo razvijajo, raziskujejo ali se kako drugače ukvarjajo s tehnologijo na inovativen način. Pred kratkim je predstavila tudi Nourish3d Kids, prehranska dopolnila brez sladkorja in glutena.  
image_alt
Čustvena zaslepljenost v družinskih podjetjih

Pandemija, ki smo ji bili priča v zadnjem letu, je prizadela poslovanje številnih podjetij. Še posebej na udaru so bili tisti, ki so z dejavnostjo šele dobro začeli. Vendar pa zgodba Melisse Snover kaže, da tudi v najtežjih situacijah ni vredno obupati. Smiselno je preučiti možnosti, ki so na voljo v dani situaciji in iztržiti najboljše, kar se da. 
 

Več iz rubrike