Tamara in Sara Djordjić: Ženskam želiva pomagati na naraven način
Podjetje DiDios d.o.o iz Ljubljane sta ustanovili sestri Tamara in Sara Djordjić. Njuno poslanstvo je ozaveščanje deklet, žensk in moških glede pomena nege, zaščite in zdravja intimnih predelov. Leta 2016 sta zasnovali prvo negovalno olje Li Quandisa znamke Luxury intimate ter ga dodelali pod budnim nadzorom strokovnjakov. Danes postaja skupaj z drugimi izdelki pod okriljem blagovne znamke Luxury intimate sinonim za naravno nego in zagotavljanje zdravja intimnih predelov.
Podjetnici sta na svoji podjetniški poti unovčili svoje talente in interese. Tamara je nadarjena za umetnost, kar se odraža v njenih slikah, ki odsevajo lepoto ženskega telesa. Sara je ljubiteljica živali in narave, kar se odraža tudi pri njuni dejavnosti, saj skrbno bdi nad tem, da so v izdelkih kar najbolj kakovostne sestavine. Obe trdno verjameta, da ni večje moči, kot je ta, da se ženske med seboj podpirajo in si pomagajo. V intervjuju za naš spletni portal sta predstavili svojo podjetniško zgodbo.
Kako se je porodila podjetniška ideja?
S Tamaro sva že pred leti izločili nenaravno kozmetiko z najinih polic. Ker sem se sama že leta soočala s težavami, kot so vnetja, in enostavno nisem našla nič naravnega, da bi lahko nadomestila ponudbo izdelkov, nam ni preostale drugega, kot da sami najdemo rešitev.
Kakšni bo bili podjetniški začetki?
Če bi rekli, da turbulentni, bi bil ta izraz premil. Najprej sva morali predstaviti in prodati nekaj, česar nihče ne pozna. Druga stvar je, da je tovrstna tema precej občutljiva. Ne želiš si posegati v tujo intimo, obenem pa moraš stranki zelo spoštljivo predstaviti izdelke in rešitve, ki jih ponujamo.
Na kakšen način sta pridobivali znanje o podjetništvu?
Učili sva se od mame, poslušali podkaste, hodili na podjetniška predavanja, spraševali prijatelje, ki se ukvarjajo s podjetništvom itd. Povsod in od vsakogar sva želeli priti do nasvetov. Nato je bilo treba izluščiti tisto, kar bi delovalo pri naju.
Kako ste pridobili začetna finančna sredstva?
Hvala, mami :)
Kako bi predstavili svoje podjetje in v čem je to unikatno?
Luxury intimate je znamka, ki obsega 100-odstotno naravne proizvode za intimno nego. Unikatnost tovrstnih izdelkov je v tem, da podobnih do nedavnega ni bilo na voljo, kar pomeni, da se je intimna nega začela in končala pri uporabi intimnega mila. Stopili sva nekaj korakov naprej ter v sodelovanju z Rusi proizvedli prva intimna negovalna olja za nego in ohranjanje zdravih intimnih predelov. Pozabljamo, da je nega intimnih predelov - posebej v tem novodobnem načinu življenja, ki je vse prej kot prijazen - več kot nujna. S tem v mislih sva želeli sebi in ostalim pripadnicam nežnejšega spola prihraniti nepotrebne obiske pri zdravniku.
Koliko časa že delujeta v podjetništvu in na katerih tujih trgih ste prisotni?
Ideja se je porodila pred sedmimi leti, razvoj prvega olja je trajal leto dni, s samimi proizvodi pa smo na slovenskem tržišču prisotni že več kot pet let ter vsako leto razvijamo in širimo ponudbo izdelkov. Trenutno smo prisotni še v petih drugih državah, vendar intenzivno delamo na širitvi.
Kateri so aktualni izzivi, s katerimi se soočate?
Izzivi so v tej situaciji vsem dobro poznani. Za nas so aktualni dvigi cen laboratorija in surovin. Nato dobava surovin in embalaže, ki se je po novem podaljšala za nekaj mesecev. In še in še. Nikoli nam ni dolgčas.
Kako se lotevate marketinga?
Oglaševanje na družbenih omrežjih je bilo in ostaja velik trn v peti. Naša intimna kozmetika je v njihovih očeh seksualni produkt, zato so bili naši sponzorski oglasi z njihove strani leta in leta onemogočeni. Kar se ostalih področij marketinga tiče, pa sva hvaležni, saj nas novinarke in blogerke vabijo v oddaje ali pišejo o najini zgodbi in izdelkih.
S kom sodelujete pri poslovnem procesu?
V zadnjih šestih letih sva si neštetokrat pulili lase. Tako kot raste znamka, raste tudi število dobaviteljev. Jaz že tako izbiram zelo unikatne surovine, kar nama še dodatno otežuje dobavo. Tamara enako ravna z embalažo, saj povprečen izgled za naju ne pride v poštev. Vse mora biti nekaj posebnega in seveda to potegne za sabo pester proces izvedbe in dobave.
Kako poskrbita za to, da ste na tekočem s trendi?
Kot že rečeno, je bilo pri nama vse skupaj precej specifično. Ko se nama je utrnila ideja in se je začel proces predstavitve in proizvodnje, nisva našli ničesar podobnega, po čimer bi se lahko orientirali. Smernice oz. trend sva zato ustvarili sami, najbolje kot sva takrat znali.
Se v sklopu podjetništva tudi izobražujeta?
Izobražujeva se vsaka na svojem področju. Jaz predvsem na področju botanike, Tamara pa v marketingu. O drugih stvareh se učiva sproti.
Kakšni so cilji za vnaprej?
Najin cilj ostaja na naraven način pomagati ženskam - pa tudi otrokom in moškim - pri tovrstnih nevšečnostih z našimi izdelki. Želiva si tudi, da postane znamka LUXURY INTIMATE nekega dne sinonim za intimno nego.
Kaj je po vajinem mnenju ključno za uspeh?
Nujno moraš verjeti v svoj proizvod, da lahko premagaš vse prepreke in razočaranja ter zavrnitve, ki so v vsakem poslu nekaj običajnega. Trma je v tem primeru nekaj dobrega.
Kaj bi svetovali mladim, ki se podajajo na podjetniško pot?
Poskusite vse, ker nikoli ne veste, katera vrata vam bodo odprla pot za vnaprej. Običajno se odprejo prav tista, za katera si niste mislili, da se bodo.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?